A raspuns
BrownBear
(41,320 puncte)
acum 12 ani editat de BrownBear acum 12 ani
Atunci poate ca trebuie sa-ti reglezi turatia din regulator. Daca nu asta e rezolvarea problemei, pot fi multe alte cauze, nu le stiu exact. Insa acesta ar fi primul lucru care trebuie facut.
Nu strica sa si cureti regulatorul. Uite ce am gasit pe internet:
"Se scoate relativ usor si se curata cu carburol folosind o periuta de dinti si/sau betisoare igienice (de urechi). Torni din abundenta carburol si freci cu periuta, bagi si betisoarele si stergi. Cureti pana vezi ca nu mai iese mizerie (o fi destula). Il lasi 10 min sa se usuce dupa care dai inauntru cu spray WD40 (se gaseste cam la orice peco sau magazin de piese auto) care lubrifiaza mecanismul. Il montezi la loc si vezi daca s-a intamplat ceva (pozitiv)".
Nu strica niciodata sa faci asta, chiar daca rezultatele nu sunt pe placul tau.
Insa,repet, primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa cresti turatia motorului din acest regulator. Repet iar, daca nu te descurci, nu e nicio problema, poti sa rogi pe cineva care se pricepe.
Sper ca ti-am fost de folos cu ceva!
O zi buna!
PS: asa arata un regulator de relanti, precum cel din poza, insa este de BMW, poate al tau sa nu fie exact ca asta, insa ti-am pus poza asa sa stii, in mare, cum arata :)