4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > cum pot regla turatia la relan...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Cum pot regla turatia la relanti?

cum  pot regla turatia la un ford escort din 97....1.6...16V.....la relanti el imi sta sub 1000 rot/min....
A intrebat thepanter (920 puncte) acum 11 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns Madalyn6 (6,930 puncte) acum 11 ani Pai asa si trebuie sa stea pe undeva la 800 rot/min la relanti
+1 vot
A raspuns BrownBear (41,320 puncte) acum 11 ani Sub 1000 trebuie sa stea tot timpul. Mai precis cam pe la 800 de turatii precum a spus si Madalyn6.
Insa daca tu consideri ca e totusi mai mare de 800 de turatii si sta mai mereu aproape de 1000, ai putea sa reglezi turatia din regulatorul de relanti. Daca nu stii cum, roaga pe cineva care se pricepe s-o faca.Sper ca ti-am fost cat de cat de ajutor!
O zi buna!

Comentarii:

A comentat thepanter (920 puncte) acum 11 ani nu as avea nici un o problema dar motorul da semne ca moare cand scade turatia.......cate odata ajuge si la 500 rotatii

Cel mai bun raspuns:

+1 vot
A raspuns BrownBear (41,320 puncte) acum 11 ani

editat de BrownBear acum 11 ani

Atunci poate ca trebuie sa-ti reglezi turatia din regulator. Daca nu asta e rezolvarea problemei, pot fi multe alte cauze, nu le stiu exact. Insa acesta ar fi primul lucru care trebuie facut.
Nu strica sa si cureti regulatorul. Uite ce am gasit pe internet:
"Se scoate relativ usor si se curata cu carburol folosind o periuta de dinti si/sau betisoare igienice (de urechi). Torni din abundenta carburol si freci cu periuta, bagi si betisoarele si stergi. Cureti pana vezi ca nu mai iese mizerie (o fi destula). Il lasi 10 min sa se usuce dupa care dai inauntru cu spray WD40 (se gaseste cam la orice peco sau magazin de piese auto) care lubrifiaza mecanismul. Il montezi la loc si vezi daca s-a intamplat ceva (pozitiv)".
Nu strica niciodata sa faci asta, chiar daca rezultatele nu sunt pe placul tau.
Insa,repet, primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa cresti turatia motorului din acest regulator. Repet iar, daca nu te descurci, nu e nicio problema, poti sa rogi pe cineva care se pricepe.
Sper ca ti-am fost de folos cu ceva!
O zi buna!


PS: asa arata un regulator de relanti, precum cel din poza, insa este de BMW, poate al tau sa nu fie exact ca asta, insa ti-am pus poza asa sa stii, in mare, cum arata :)

Imagini atasate