4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > cum se schimba intinzatorul de...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Cum se schimba intinzatorul de lant?

am un bmw 320i e36 vanos si am o bataie in capacul de la vanos am fost la un mecanic si a spus ca este intinzatorul dar omul nu are sculele necesare pentru blocat distributia ar merge si cu alt ceva decat  acele scule cale bolt volanta si cheie roata dintala sau macar ce dimensiuni are boltul care blocheaza volantul ma intereseaza diametrul el dupa poze arata ca un surub de 10,12 dar nustiu este filetat.si vas mai ruga sa-mi spuneti si mie cum se numeste piesa care vine montata pe chiuloasa si intinde lantul de legatura intre arbore si ax evacuare ca eu am cautat intinzator lant inferior ca cel de sus de la axe se numeste intinzator superior si nu am gasit poate are o alta denumire de nu gasesc mersi mult si astept raspunsurile voastre,dinpozele care le pun eu vreau sa schimb pozitia 14 din a doua poza iar ansamblul 10-14 din prima poza nu-l gasesc sa-l cumpar

Imagini atasate

A intrebat macnic (820 puncte) acum 11 ani in categoria Motor

editat de macnic acum 11 ani

Distribuie pe Facebook

Comentarii:

A comentat macnic (820 puncte) acum 11 ani salut referitor la intrebarile mele as mai avea una am fost la un mecanic si mi-a spus ca nu trebuie sa shimb intinzatorul prins in chiuloasa ca chiar daca este cu arc el este sistem hidraulic dar am citit ca atunci cand il apesi cu mana arcul este dus si trebuie schimbat as dori parerile voastre

3 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns CristianAdrian (16,870 puncte) acum 11 ani se desface acel surub,care este adevarat este infiletat.apoi bagi un imbus pe gaura aia si tii impins in volanta.misti usor motorul si imbusul la un moment dat va intra cca un cm in volant.acela este punctul de blocare.folosesti un imbus cat de cat fix.cei de la service au acest dispozitiv special.blochezi motorul in punctul ala si demontezi fara frica lantul de sus de la vanos si intinzatorul.cind rotesti motorul trebuie sa te ajute cineva si operatia o faci incet.incearca cu imbusuri de mai multe masuri.nu stiu cat poate fi gaura aia de mare.bafta

Comentarii:

A comentat macnic (820 puncte) acum 11 ani mersi pentru raspuns dar am inteles ca vanosul are un pinion elicoidal daca m-am exprimat bine si cand vrei sa-l dai jos trebuie sa misti cu o cheie speciala roata zimtata de la axa evacuare ca sa iasa vanosul sau nu trebuie scos vanosul ca sa schimb intinzatorul.
0 voturi
A raspuns CristianAdrian (16,870 puncte) acum 11 ani pune poze ceva cu piesa respectiva pe care vrei sa o schimbi.ne va fi de ajutor,si userii se vor orienta mult mai usor.mai ales cei care au acest tip de masina

Comentarii:

A comentat macnic (820 puncte) acum 11 ani am atasat doua poze ai dreptate asa voi primi mai multe raspunsuri de ajutor
0 voturi
A raspuns cristyyoo (27,820 puncte) acum 11 ani la 2.5 tds este de 12 la intrarea in bloc si de 8 in volanta eu mi-am facut un surub de 12 ascutit la cap cam 1 cm si intra perfect! nu este mare smecherie de schimbat... insa este foarte mult de desfacut... vezi ca ai niste semne pe pinioane si inainte sa scoti intinzatorul numeri cate zale ai de la smen la semn.. in principiu nu ar trebui sa se miste da ca siguranta in caz ca se misca

Comentarii:

A comentat macnic (820 puncte) acum 11 ani mersi pentru raspuns dar nu am inteles ce urma dupa'' in caz ca se misca''