4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > De ce a facut autoaprindere un...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

De ce a facut autoaprindere un ford transit 2.5 d, aspirat?

Buna,,, deci in mers pe autostrada, deodata a inceput motorul sa scoata fum dens si sa se autoaccelereze, luand,-o pe ulei madina fiind un ford transit din 2000,motor fara turbo aspirat, capacitate 2.5 inclusiv on galeroa de admisie am gasit mult ulei, desfacamdu, l n, am gasit segmentii uzati doar cei de ungere blocati intepeniti in canalul pistonului in rest in motor totul pare ok, am comandat segmenti il voi segmenta insa mi, ar fi de folos o parere. Sa fi fost segmentii de ungere de vina? Asta pentru o mai bima informare a mea,, precizez, ca. Chiuloasa pare ok din toate punctele de vedere,, multumesc
A intrebat smixi 11 (1,170 puncte) acum 5 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

1 Raspuns

+1 vot
A raspuns autodre (13,570 puncte) acum 5 ani Buna! Poate sa se intample ceea ce s-a intamplat din cauza uzurii in exces a segmentilor, cu siguranta. Sfatul meu este ca, inainte sa reconstruiesti motorul, sa verifici cu atentie fiecare componenta si anume: ovalitatea cilindrilor cu un dispozitiv cu un ceas comparator(o poate face cineva care se ocupa de reparatii bloc motor si vibrochen), masoara si ovalitatea vibrochenului, chiulasa dezechipeaz-o si verifica jocul supapelor in ghiduri, uzura ax came, altfel lucrezi degeaba. Inlocuieste toate garniturile. La final, dupa ce l-ai pornit, masoara presiunea de ulei dupa ce merge la relanti minim 30 min

Comentarii:

A comentat smixi 11 (1,170 puncte) acum 5 ani Buna, intai scuze ptr greselile de ortografie, multumesc de raspuns, nnu, s ovalizati cilindrii vibrochenul e ok, dar on afara de segmentii raclori gasiti intepeniti, ceilalti par ok, oricum bag segmenti noi, ma intriga ca am gasit mult ulei in capul pistoanelor mai precis a 3 dintre ele, cand a luat, o pe ulei s, a turat ca una cu turbo desi e fara,si incepuse a merge in trei pistoane,, nu, s mecanic profesionist, am mai facut motoare ambreiaje distributii etc  ma linisteste insa sa consult si alte pareri pentru siguramta mea, tipul asta de motor e cel de 55kw f simplu cu injectie directa si nu vad in afara de segmenti uzati cum ar putea face autoaprindere asa de nebun