4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > De ce "da in nas" cand o accel...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

De ce "da in nas" cand o accelerez in trepte superioare?

Salut, detin un audi TT din 2008, 2.0 tfsi, 70.000 km, cutie manuala, si am observat ca (uneori, nu mereu), de vreo 2 saptamani ii "da in nas" cum s-ar spune, in treptele 4,5,6, cand o tin constant pe la 2300 si incerc sa o accelerez.. tremura si simt ca ii intrerupe ptr 1-2 secunde alimentarea si uneori da si rateuri. Ieri am mers mai mult, nu am avut probleme deloc pana la un moment dat cand lafel, am incercat sa o accelerez in viteza a 5-a pe la 2400 si dadea incontinuu rateuri si imi clipea check engine-ul in bord pentru vreo 20 de secunde. Sper sa nu fie de la turbina, ca mereu am avut grija sa las masina sa mearga 2-3 minute inainte sa o opresc, niciodata n-am mers subturat si in niciun caz nu i-am dat podea sub 2200 rpm (turbina intra la 1800). Am pus-o pe VAG COM si nu are erori

Care poate fi problema?

PS: nu stiu deca are vreo legatura, dar parca incepe sa se comporte asa dupa ce merg mai sportiv si schimb treptele sus

EDIT: in vitezele 1,2,3 nu se comporta deloc ciudat
A intrebat Lancer1 (960 puncte) acum 9 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns Teo-Mazda (4,770 puncte) acum 9 ani Posibil vre-un senzor defect ( senzor acceleratie, debitmetru) si daca da informatii eronate computerului nu da amestecul bine, si pe diagnosa este posibil sa nu apara decat daca senzorul este frecat de tot.... posibil sa nu fie reglat bine avansul la scanteie, ... sunt doar niste presupuneri...
Daca e debitmetrul nu face amestecul bine, daca este senzorul de turatie ar trebui sa faca figuri si la relanti... daca avansul la scanteie nu este reglat bine face aprinderea dupa sau inainte de punctul care trebuie ..-> inainte = pre-aprindere.. motoarele noi au senzori si taie alimentarea ca sa nu faca pre aprindere si sa freci motorul... daca se face aprinderea mai tarziu = rateuri pe evacuare...
.. sunt niste presupuneri...
0 voturi
A raspuns ekidul (140 puncte) acum 8 ani salut , am si eu aceeasi probleama. imi spui te rog daca ai descoperit de la ce e ?