4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > De ce da rateuri motorul?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce da rateuri motorul?

Va salut!!! Revin cu o problema cu care ma confrunt in ultima vreme! Odata cu racirea timpului motorul de pe masina mea, un opel astra g 1.7 dti din 2002 a inceput sa dea rateuri! Dimineata dupa pornire si o mica incalzire a motorului la accelerare baraie de zici ca-i un mic tractoras, in conditiile in care pana nu ajunge la temperatura de lucru nu turez peste 2000 rot/min, si in afara de aceasta dupa ce motorul se incalzeste complet, intre 2500 si 3500 de rot/min motorul da rateuri de 3.4 ori incepand cu treapta a 2-a pana la treapta a 4-a! Uleiul are 8000km, furtunasele de la vaccum sunt verificate in afara de unul singur(cel de sub turbo), iar Egr-ul nu a fost demontat niciodata (acum un an pe tester lucra la 75%)!! NU ARE NICI UN FEL DE EROARE LA BORD! Rog pe cei care cunosc si s-au confruntat cu astfel de probleme sa ma ajute cu orice informatie! Va multumesc!!!

A intrebat cirstean_florin_90 (130 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

1 Raspuns

0 voturi
A raspuns JKR (530 puncte) acum 10 ani salut .
1:ai avut antigel concentrat in motor daca nu a inghetat si ti-a ars garnitura la chiuloasa: inseamana mototul nu mai face presiune si s-ar putea sa dea rateuri.
uitate la garnitura si vezi daca are ulei la etansare sau e umeda
2:incearca sa o pornesti fara fitru de aer si accelereaza si vezi daca turbo functioneaza  EGR nare nici o treaba cu rateurile el face recircularea gazelor
3:pompa de injectie /segmentii/sau aer pe furtunurile de alimentare
IN PRINCIPIU CAND UN MOTOR DA RATEURI ESTE UN VOLUM DE COMBUSTIBIL MAI MARE DECAT NORMAL