4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > De ce electromotorul invarte, ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce electromotorul invarte, iar motorul nu porneste(diesel)?

Salut! Am un Ford Transit Tourneo 2.5TD care sta pe loc de ceva ani de zile, tatal meu fiind plecat, iar eu nu am avut carnet decat pana acum 2 saptamani. Mentionez ca motorul a mai fost pornit de mine din cand in cand cu o baterie mai veche tinuta pe redresor. Cat a mai avut bateria viata in ea, motorul pornea "la sfert" si avea un sunet placut, fara clampanituri sau altceva. Zilele trecute am cumparat o baterie noua, i-am facut asigurare, gata sa o scot la plimbare. Motorul a fost pornit de bunicul meu in lipsa mea, fara batai de cap, a pornit imediat. Ziua urmatoare m-am dus sa o pornesc si eu insa nimic, dau la automat degeaba. Am zis ca nu mai are motorina(desi acul litrometru sta la 1/4 chiar si cu motorul oprit). Am cumparat 10l de motorina, i-am pus in rezervor, am dat de mai multe ori sa amorseze pompa si apoi sa porneasca si nimic. Electromotorul invarte (il tin 3-4sec) si motorul nu vrea absolut deloc sa porneasca! Tatal meu zicea ca s-a mai intamplat odata acelasi fenomen, mecanicul spunandu-i ca decat sa schimbe piesa respectiva (nici tata nu stie despre ce piesa e vorba) care ar coste + 1000euro, umbla el pe la niste fire. Si a umblat acolo si a mers masina mai departe(asta se intampla acum cativa ani). Vara trecuta cand mergea tata cu Transitul zicea ca "Ciudat, mai greu porneste la cald decat la rece". Va rog, o idee, o sugestie, orice. O zi buna!

Imagini atasate

A intrebat andrew18 (370 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns sergiu_88 (7,680 puncte) acum 10 ani e posibil sa se fi dezamorsat sa iti fi prins aer sau motorina veche daca zici ca sta de mult pe dreapta, treaba cu pornirea mai grea la cald este sigur de la capul hidraulic al pompei de injectie deci e posibil sa ai pompa de injectie dusa si daca ai pompa cu acceleratie electronica poti sa treci la una clasica si nu o sa mai ai probleme dar sa-i pui una originala bosch
0 voturi
A raspuns andrew18 (370 puncte) acum 10 ani 1. Daca a prins aer, sau motorina veche, ce pot sa-i fac?
2. Pompa de injectie de ce sa se fi stricat? Masina stand pe loc, ma gandesc ca n-are de ce sa se fi uzat/stricat. Poate fi reparata fara a o inlocui?

O alta intrebare ar fi: De ce a pornit marti si a doua zi, miercuri, n-a mai vrut deloc? Daca era pompa de injectie stricata, nu ar fi trebuit sa fac ala fel (adica sa invarta in gol) direct de marti?
+1 vot
A raspuns sergiu_88 (7,680 puncte) acum 10 ani daca a prins aer se poate amorsa, da-i la automat si scoate-i conducta de la un injector si laso pana arunca motorina
daca ai motorina veche trebuie sa o scoti toata afara si sa bagi alta buna
daca zici ca a pornit nu este pompa dusa eu doar am presupus
pompa de injectie nu se poate repara mai ales daca are si electronica pe ea ti-am sp o poti inlocui cu una clasica nu ajunge mult la mana a2-a
0 voturi
A raspuns andrew18 (370 puncte) acum 10 ani Am un nou update. Am adus niste mecanici care au reusit sa o porneasca insa folosind un spray. Motorul a pornit de 3,4 ori folosind spray-ul insa se oprea imediat ce nu mai primea spray. Deci nu primeste motorina din rezervor. Baietii astia ziceau ca nu are pompita manuala cu care sa amorseze pompa si e posibil sa se fi infundat ceva pe undeva. Ziceau ca trebuie sa desfaca o valva (sau ceva de genul) si sa vada daca nu e ceva blocat/infundat pe acolo.

Sergiu, vad ca ai intuit bine cam care ar fi putut fi problema pana acum. Aducandu-ti aceste noi informatii, nu ai putea sa mai tragi niste concluzii? Caci vad ca te pricepi si niciodata nu strica o parere in plus.
+1 vot
A raspuns petri75 (26,570 puncte) acum 10 ani

editat de petri75 acum 10 ani

salut
1-termina cu sprayul
2-verifica daca ai curent pe electro-valva de pe pompa de injectie,sau verifica daca deschide aceea valva.
Posibil sa fie blocata si nu deschide \...motorina neavand accesc in pompa
desfa o conducta la un injector si dai la automat..daca nu iese motorina ..mergi inapoi pe conducte....
bafta

P.S.daca vrei sa o scoti ai mare grije ca iti sare tot ce are acolo(arcurii -supape-etc).