A raspuns
Just_Me_AXY
(10,780 puncte)
acum 12 ani editat de Just_Me_AXY acum 12 ani
buna ziua.de preferat la capitolul bujii e sa folosesti ceea ce recomanda constructorul (daca el zice bosch nu pui beru etc).chiar daca ai schimbat bujiile trebuie verificate si fisele , daca una macar "fura curent",adica e impuscata deja e de asteptat.faptul ca face necazuri. ca ai gasit ulei in flitrul de la clapet inseamna ca ai gaze de carter mari desi nu prea ar fi cazul totusi verifica de unde provine.... si uneori se leaga acest simptom si cu fum la evacuare.totodata e bine sa iti verifici partea de alimentare cu combustibil ... vezi daca pompa baga in parametri , daca nu cumva s-a infundat , daca nu cumva ai pompa obosita (in general se intampla asta cand mergi mult cu masina mai mult pe rosu ).vezi ca acel ulei de care ne zici sa nu cumva sa ajunga in clapeta(iti da si injectoarele peste cap) ... => clapeta murdara =mers neregulat.
As mai adauga si calitatea combustibilului.(o varianta ar mai fi sa alimentezi de undeva de unde sa stii cat de cat ca e combustibil mai bun si sa scoti masina la un drum mai lung ,intins si sa o desfunzi (fara sa abuzezi)
totusi cum au aparut simptomele ? din senin sau treptat?
sper sa iti fie de ajutor ,numai bine
inca ceva de adaugat .. la tine e cu fise sau cu bobina de inductie per fiecare ?schimba cu mult datele problemei