4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > de ce imi moare motorul in pan...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce imi moare motorul in panta mare...?

Salutari!...am un suzuki samurai diesel 1999 ,motor 1,9 si nu inteleg de ce in  pante mari moare motorul avand reductorul cuplat(pe greu)...sa fie raportul din grupuri..daca DA ce raport sa pun si cam cat costa,...adica e din cutie sau din grupuri...ca masina nu ma intereseaza la asfalt ,eu folosind-o 90% pe dealuri si la munte...in rest pe ses masina se comporta ok....cn ma poate ajuta ROGG raspuns!
A intrebat vykky (170 puncte) acum 12 ani in categoria Motor

4 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Cam greu de crezut ca masina nu poate sa urce cu reductorul cuplat.
Pana ajungi la transmisie,ambreiajul in ce stare e?
P.s.Unele dieseluri in panta mare au probleme cu filtrul de motorina,fie nu pornesc,fie intrerup sau se opresc(am patit cu 1.9 jtd de alfa,problema era de la filtru).

Comentarii:

A comentat vykky (170 puncte) acum 12 ani mentionez caci am  facut complet revizia,chiar si ambreiajul,...moare pur si simplu adica e prea mare raportul de trasmisie,...de ex cu a intaia la 2500 de ture am deja o viteza de 20 -25 km la ora ceea ce mmi se pare cam mult pt prima viteza pe greu
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Moare cand cuplezi 4x4 sau cand e deja cuplat?
Daca stiu eu bine,da tine cuplezi 4x4 cu un vascocuplaj.acela e in regula?
0 voturi
A raspuns vykky (170 puncte) acum 12 ani normal ca e 4x4,...dc e pe reductor...la samurai cand cuplezi reductorul obligatoriu e 4x4...cred ca imi tr alte grupuri pr un raport mai mic...stie cnv cate rapoarte sunt si care e cel mai indicat pt pante mari?
0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Salut!
Refuz sa cred ca masina asta e proiectata cu rapoarte gresite.A fost gandita de o echipa de ingineri si calculata si testata,nu facuta intamplator.Ce filtru de motorina ai pus(marca) e original facut pentru motor?
Problema ta e una de alimentare sau una mecanica e transmisie,nu te apuca sa reproiectezi o masina pana nu afli care e neregula.
Pe panta mare nu se urca cu reductorul pe treapta mica?(cate trepte are reductorul tau?)
–2 voturi
A raspuns vykky (170 puncte) acum 12 ani hsi sa fim realisti,,,eu nu sunt mecanic....dar stiu ca sunt mai multe rapoarte in grupuri,...eu cred ca am unul de asfalt si nu de munte,...intelegi?
...nu are treaba filtrul de motorina dc motorul are nevoie de viteza mai mica si forta mai mare ...motorul merge rotund...adica cu a intaia pe greu merge ce merge si nu mai poate ,...adik ar avea nevoie de o viteza mai mica intelegi?