4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > De ce intrerupe in sarcina?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

De ce intrerupe in sarcina?

Salutare, masina cu probleme este o Toyota MR-S din 2001 si are urmatoarele simptome. Intrerupe in sarcina doar la mers normal, adica daca accelerez usor se ingatuie undeva la 2200-3000 de ture. Cand incepe sa se comporte asa indiferent de cum as proceda fie cu acceleratia podea fie cu impulsuri nicio schimbare pana nu trece de pragul de 3000. Daca plec turat de pe loc si schimb la 6000 nu mai are nicio problema si trage liniar. Ar mai fi o problema si la relanti ca oscileaza fie da sa moara fie urca pana la 1500, sau cum se comporta de obicei 1100. Momentan, am schimbat pompa de benzina, bujii, injectoare, bobine. Partea proasta e ca am schimbat doar pompa de benzina propriu zis nu si carcasa unde este regulatorul de presiune(nu m-as arunca sa schimb regulatorul care este 300$ si sa nu fie de la el, pentru ca momentan am trecut de pragul de 20.000 bagati in ea si zace in parcare).

Am incercat sa ma duc la service-uri, cam toate reprezentatele din Bucuresti, in unele nu stiau ce masina e, in altele m-au aburit cu tot felul de prostii de am ajuns sa schimb distributia pe lant de 2 ori in mai putin de 3 luni.

Stiu ca primul sfat este sa vizitez un service sa-mi faca o diagnoza. Aici este o mica problema, nu au testere pentru variante de japonia. A mea fiind modelul de Japonia, 99% din testere nu se pot conecta, iar testerul de la reprezentanta nu poate intra pe motor decat asa superficial.

De aceea trebuie sa iau totul la mana si sa schimb prin incercare, dar momentan sunt in impas ca nu stiu ce ar mai putea fi. Din ce am mai gasit ca si informatii, ar fi cei doi senzori de pe clapeta, sau regulatorul de presiune. Adica nicio piesa sub 250$, iar in dezmembrari nu le gasesc si nici n-as vrea sa incerc ceva de acolo fiind vorba de o chestie pe care nu o pot verifica daca functioneaza cum trebuie,

Daca cineva are ceva idei in plus sau a mai patit asa ceva, sau macar cum sa verific daca ceva nu merge bine, sunt bine venite.
A intrebat gecutu (140 puncte) acum 6 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

0 Raspunsuri