4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > De ce mi sa aprins martorul "P...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

De ce mi sa aprins martorul "Probleme la motor sau la emisii"?

Salut! Am un ford focus 2, an 2007, motor 1.6 diesel, 90cp fara filtru de particule si ieri mi sa aprins martorul portocaliu "probleme la motor sau la emisii" iar masina nu mai are puterea in ea, accelerez si deabea creste viteza. Porneste la sfert de cheie nu scoate fum. Va rog sa imi spune.ti daca vi sa mai intamplat sau stiti despre ce e vorba. Multumesc!
A intrebat aim (440 puncte) acum 8 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns Lavinius75 (12,170 puncte) acum 8 ani Niste EGR,niste turbina,niste debitmetru..De obicei simptomele pe care le prezinti sunt date de EGR.Verifica daca nu este murdar,verifica si turbina sa nu fie imbacsita.Cu putin noroc masina va reveni la viata fara multi bani investiti.

Comentarii:

A comentat aim (440 puncte) acum 8 ani Are simptome ba merge brici ba nu merge dar o sa ma duc luni sa o pun pe tester sa vedem ce zice. Ti sa intamplat si tie asa ceva?
A comentat Lavinius75 (12,170 puncte) acum 8 ani E o problema destul de des intalnita la Ford .Mie mi sa aprins check-ul so testerul spune Egr overflow. De fapt supapa nu inchide bine si da valori false.Poti obtura egr-ul si scapi de probleme dar verifica sa nu fie murdar si apoi verifica si senzorul DPF e langa ansamblul egr.
A comentat aim (440 puncte) acum 8 ani Cum sa il obturez? Si senzorul poate sa fie dus?
0 voturi
A raspuns Lavinius75 (12,170 puncte) acum 8 ani Sunt niste flanse special care obtureaza egr.le gasesti la comanda sau pe eBay. Dar inainte de asta vezi CE eroare da testerul. Senzorul DPF citeste gazele si da comanda la valva egr.se poate duce so e destul de scump.dar pana nu vezi eroarea ca sa stii daca e evacuare sau alimentare vorbim cam in gol. Daca masina a trecut de 170.000 de obicei e evacuarea. Pe partea de alimentare e putin mai ieftin dar mai greu de gasit defectul fara un mecanic bun.Nu merge la reprezentanta! Te jupoaie.

Comentarii:

A comentat aim (440 puncte) acum 8 ani Nu am decat 150000 ... ma duc luni si te anunt ce si cum. Oricum multumesc foarte mult!
A comentat aim (440 puncte) acum 8 ani Specific SUNT REALI