4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > de ce moare motoru in mers?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce moare motoru in mers?

Detin un Ford Mondeo MK3 an 2005 85kw .. si mi s-a aprins in bord becu de la bujii . si imi moare si motoru in mers ... cunaoste cineva problema ? stie cineva ce poate fii?
A intrebat manuka69 (2,340 puncte) acum 11 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns DTM (2,720 puncte) acum 11 ani Poate fi si de la filtrul de motorina, daca ii pe motorina, nu ai specificat!

Comentarii:

A comentat manuka69 (2,340 puncte) acum 11 ani da masina este pe motorina:D
+3 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Daca imi aduc aminte bine,masina e diesel.
Becul de la bujii la ford inseamna probleme la calculatorul de injectie.
Mergi cu masina la o diagnoza si scrie aici codul de eroare returnat.

Comentarii:

A comentat manuka69 (2,340 puncte) acum 11 ani codul de eroare este 2291
A comentat manuka69 (2,340 puncte) acum 11 ani P2291  scuze
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani @manuka:Eroarea inseamna:control presiune injectoare,presiune prea mica.se verifica regulatorul de presiune la injectoare si senzorul de presiune de la injectoare.
P.s.Eu am ales la intamplare un motor 2.0 tdci de 85 kw.Ai cumva si un cod motor sau ce tip de motor diesel ai?Tddi,tdci?Nu stiu daca eroare e identica la toate codurile,desi asa ar trebui.
A comentat manuka69 (2,340 puncte) acum 11 ani da motorul este 2.0 tdci 85kw tipul varianta B5Y \ HJBB1 .multumesc
A comentat manuka69 (2,340 puncte) acum 11 ani acuma numai porneste delocc . posibil sa fie senzorul de pe rampa de motorina
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Presiune prea mica in rampa injectoarelor.
1.Filtru.
2.Senzor de presiune rampa.
3.Regulator de presiune rampa injectoare.
4.Un injector care toarna non-stop,aici sansele sunt mai mici.
Nu il ultimul rand,posibil sa iti scape presiune pe undeva sistemul de alimentare.
A comentat manuka69 (2,340 puncte) acum 11 ani ok iti multumesc pentru ajutor .STIMA
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Nu ai pentru ce!
Succes cu rezolvarea cat mai ieftina a problemei.
Numai bine!
A comentat manuka69 (2,340 puncte) acum 11 ani mda .am puso pe tester . 3 injectoare defecte ( 1 2 4) cum pot sa le verific daca dau retur .? ai vreo idee .stima
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Se verifica injectoarele scotand furtunul de retur,daca iese motorina puternic inseamna ca acele injectoare nu lucreaza.
Pentru injector,pana se duc pe un banc de proba,se verifica pentru voltaj si mufele daca nu sunt oxidate.
0 voturi
A raspuns antonio.carsa (58,300 puncte) acum 11 ani INJECTOARE DEFECTE! Am avut motorul de 130 cp tdci si  tot asa imi facea si mie. Intai imi taia puterea la vreo 30% moment in care se aprindea becul de la bujii, apoi daca o mai acceleram se oprea motorul. Faza e ca iti face presiune prea mare(din cauza injectoarelor) in rampa si din aceasta cauza iti decupleaza si arata pe tester senzorul de presiune injectoare dar el de fapt este bun.
La mine a fost doar un injector defect si facea fazele astea. M-a costat 100 euro injectorul cu tot cu montaj.

Comentarii:

A comentat manuka69 (2,340 puncte) acum 11 ani exact asa mi se intampla si mie . 100 de euro doar sa-l curete nu?  .
A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 11 ani nu l-am, curatat. Am cumparat altul de la o firma de dezmembrari din Oradea cu 400 lei si 50 de lei am platit pentru montaj la un mecanic de la mine din oras ca trebuie adaptat pe masina.