4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > De ce nu indica temperatura ra...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce nu indica temperatura racire corsa b x10xe ?

Salut.

Detin o corsa b x10xe si nu indica temperatura de racire.De cand ma luat-o indica doar cand vroia,ba la o groapa,ba la alta groapa si tot asa.De vreo 5 luni nu mai indica deloc.AM schimbat senzorul de temperatura si tot nu s-a rezolvat.Un electrician a zis ca daca pun firul la masa(firul cae merge la sonda de apa) ar trebui sa se ridice acul in bord dar acul e mort de mult si nu s-a mari ridicat nicidecum.Ieri am vrut sa merg pe fir sa vad daca e intrerupt dar nu am reusit prea mult si am zis sa intreb mai intai sa vad ce ar mai putea fi. Bordul a fost schimbat deci nu e de la bord ca nu mergea nici cu cel vechi. Altceva?

Imagini atasate

A intrebat davay (1,610 puncte) acum 11 ani in categoria Motor

editat de davay acum 11 ani

Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 11 ani Ai un scurt pe undeva.
.

Salut
!
0 voturi
A raspuns davay (1,610 puncte) acum 11 ani Pe undeva in toata masina inseamna ceva...destul de vag raspunsul...O alta parere?

Cel mai bun raspuns:

+3 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Pe unde in toata masina?:))Sa fie la sticla de apa din portbagaj?
Temperatura daca nu e indicata sunt e posibilitati:senzor defect,ceasuri,instalatie.
Senzorul de verificat.Scurtul de care zicea colegul poate fi pe cablajul firului(firelor) de la senzor.Ceasurile,daca ai pus altele inseamna ca sunt bune.
Asadar,verifica senzorul,(ce ti-a spus tie mecanicul e de fapt un bulb si aprinde becul rosu in bord cand temperatura a ajuns prea sus),firele de la senzor(inclusiv mufe) pana la ceasuri.

Comentarii:

A comentat davay (1,610 puncte) acum 11 ani Multumesc pt raspuns...deci ultim varianta tot e sa desfac toate cablajele de la senzor pana la bord:( Exista alta varianta sa aflu daca e de la asta sigur?Ma gandesc sa nu desfac degeaba ca e ceva de munca...
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Din moment ce iti facea doar la gropi era clar ca era un contact inperfect,asa zisi 'senzori' se verifica inainte de a se schimba,precum si cablajul aferent.
Nu stiu daca senzorul asta trece prin ecu(desi ar trebui).
Cate fire are si ce culori au?
Intai se verifica daca senzorul e alimentat,daca ajunge curent pe fire.Daca nu ajunge inseamna ca e problema de cablaj.Senzorul ai unde sa il probezi pe alta masina ca sa scapi de grija problemelor lui?
A comentat davay (1,610 puncte) acum 11 ani Senzorul propriuzis e de fapt o sonda,cu un singur fir...Am atasat o poza cu problema.Sonda am schimbat-o deci sigur nu e de acolo.