4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > de ce nu mai trage masina ?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce nu mai trage masina ?

Am o problema cu un vw passat 19 tdi,116 cai, an 2000. De curand am schimbat miezul la turbo intrucat inainte in treptele 5 si 6 masina la turatii se plafona si nu mai tragea .Am comandat un miez nou de 115 cai insa acesta avea paletii mai mari pe partea cu admisia si nu se putea pune capacul , dupa care am verificat cu un alt turbo de 101 cai si la mine miezul era identic cu cel de 101 cai.(nu am inteles de ce , poate ca acum 6 ani cand am avut turbo la curatat mi-o fi fost schimbata ).Am curatat geometria variabila ,si am urmat sfaturile vanzatorului privind amorsarea  rodajul acesteia,curatarea intregii tubulaturi (interculer , egr.)Nu am umblat deloc la tija actuatorului ,doar l-am curatat cu un sprei degripant..Am constatat ulterior ca masina prezenta aceleasi probleme , intra in limp mode , insa la plecarile de pe loc nu mai trage ,in mers trebuie sa apas pedala de acceleratie de mai multe ori sa prinda putere si cum o las la relanti din nou pierde puterea.Am schimbat furtunele si am inversat N75 cu N18 ,dar acelas lucru.Am facut log in mers in treapta 3 insa nu stiu sa citesc diagnoza.Ma poate lamuri cineva ce mai am de facut ca imi vine sa ii dau foc .

A intrebat popescu-radu (130 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

Comentarii:

A comentat Driver09 (49,100 puncte) acum 10 ani Posteaza aici fisierul xls cu diagnoza,ma voi uita.Dai upload la fisier pe un site de gazduire fisiere si pui linkul aici.

3 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 10 ani De ce te tot f..i cu ``miezul`` de turbo de pe alte motorizari CP ma refer, ci nu pui unul pentru codul tau de motor ?

Verifica si debitmetrul, pompa, furtunul de la debitmetru la motor, etc.
–4 voturi
A raspuns Zana_whisky (16,790 puncte) acum 10 ani Sfatul Meu : cumpara o masina cu motor : 1.4 .1.6 1.8 etc BENZINA !!!!
+2 voturi
A raspuns IOA (2,470 puncte) acum 10 ani va salut ,dute la farmacie ,cumpara o seringa mare ,cea mai mare ,ataseaza la seringa un furtun de vacum /furtun care vine la masina ,cele subtirele ,si apucate de controlat toata instalatia de vacuum precum si furtunile ,ai o pierdere de vacuum
  aceeasi problema am avuto si eu la passat 101 CP ,am fost si la reprezentanta ,dupa ei schimbam tot motorul
  nu te grabi cu controlatul ,iao usurel
   se cupleaza furtunul atasat in capatul seringei /unde vine acul pui furtunul / decuplezi furtunul de la actuator, de exemplu, lasi pistonul de la serinfa in pozitia de jos ,cuplezi furtunul de la seringa si tragi pistonul in sus
  daca nu pierde aer pistonul trebuie sa revina imediat in aceeasi pozitie / adica in jos/
  daca ramane in sus atunci este o problema ,pierde aer ,pierde vacuum
  SUCCES ,si verifica toate supapele