4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > De ce porneste greu fiatul dob...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

De ce porneste greu fiatul doblo 1.9jtd 2004?

De cateva saptamani motorul porneste foarte greu, cu toate ca dupa ce porneste nu se manifesta ca si cum ar avea vreo problema (are putere,nu variaza turatia la relanti).Am curatat EGR(tinand cont ca masina are 207000 km la bord) si am verificat cu testerul erorile care apar .La verificare mi-au aparut urmatoarele erori :P0180,P0235,P0110,P0101.Initial (pana sa verific cu testerul)am banuit ca ar fi releul de comanda al bujiilor cu cap incandescent sau chiar bujiile.Am masurat ,si toate bujiile sunt bune(0.8 ohm fiecare),chiar le-am alimentat pe rand pentru a masura curentul pe care il trag(15-20 A).Releul da comanda ,iar pe bujii ajung(cand sunt alimentate cam 11v).Erorile pe care le-am prezentat mai sus nu apar pe bord.Senzorul map l-am schimbat cu unul sh pentru test si se intampla acelasi lucru(chiar am masurat tensiunea de iesire  din senzor tinand cont ca m-am informat inainte cam cat ar trebui sa fie 385-4750 mV.Din masuratoarea mea a rezultat cu motorul oprit si contactul pus o tensiune de 1,8V,iar cu motorul la ralanti 2,1V .Am resetat toate erorile iar singura care a revenit este P0235.Ce e de facut?
A intrebat teocris (120 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
Erorile,inainte de a fi sterse,se verifica componentele.
Tu ai avut erori inregistrate cu senzorul temperatura combustibil,map maf.Nu vad ce treaba au bujiile.
Verifica sa nu se dezamorseze circuitul de motorina(depinde si de pauza dintre opriri).Verifica cablajul de la map si daca ai un tester la indemana,fa o comparatie intre presiunea atmosferica normala si cea indicata(am intalnit cazuri la care eroarea de la map  si aceleasi simptome ca ale tale au dus la senzorul baro).
PS:Tuburile de la turbina/intercooler/admisie au fost verificate?De verificat pe tester si actuatorul de la turbo daca lucreaza.
0 voturi
A raspuns antonio.carsa (58,300 puncte) acum 10 ani incearca cu spray. Daca porneste inseamna ca injectoarele sunt terminate sau supapa de presiune din capul rampei comune