4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > De ce se opreste motorul in me...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce se opreste motorul in mers cand e pe liber ?

masina e un Opel Vectra B 1.6 16V ! la relantiu tremura si azi in mers mii s-a aprins martoru "check" (este in poza)si cand am lasat-o pe liber s-a oprit! merge si putin intrerupta si nu are putere!  multumesc anticipat!

Imagini atasate

A intrebat cristian130692 (1,300 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

4 Raspunsuri

–1 vot
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 10 ani diagnoza, cauzele pot fi multiple, de la un furtun crapat la altele grave.
0 voturi
A raspuns petri75 (26,570 puncte) acum 10 ani mai intai verifica daca ai scanteie pe fiecare bujie in parte
acel semn se refera de regula la senzori,valve etc.Poate fi debitmetrul,sonda lambda sau senzorul de temperatura a aerului.Scoate mufa de la debitmetru si pornesteo spoi la senzorul de temperatura a aerului este undeva pe galeria de admisie si apoi la sonda lambda si vezi diferenta..
P.S le scoti pe rand cate una si de fiecare data opresti motorul si repornesti

bata
0 voturi
A raspuns cristian130692 (1,300 puncte) acum 10 ani am puso pe tester si nu mi-a zis nimic sigur! sa verific presiunea in pistonu 2,deoarece bujia 2 este uda,dar ea da scanteie!

Comentarii:

A comentat petri75 (26,570 puncte) acum 10 ani eu sunt satul de testere pana peste cap chiar azi am avut o problema la o masina si din 5 incercarii in 5 locurii diferite nu mi,a zis nici pe departe ce problema avea masina..deci?inlocuieste bujia,fisa.posobil supapa ramasa pe deschis secmenti aliniati sau sparti,culbutor sau tachete blocat.bobina de inalta defecta pe pistonul 2
A comentat cristian130692 (1,300 puncte) acum 10 ani deci trebuie sa ma apuc de schimbat! dar intai sa verific presiunea in pistonu 2!
0 voturi
A raspuns Emil44 (650 puncte) acum 10 ani am acelas opel vectra b si am avut exact aceiasi defectiune .CA sa gasesc defectiunea am fost la 3 testere , dar numai prostii .IAM schimbat multe dar fara rezultat .ATUNCI MAM HOTARAT am dat bobina jos apoi bujiile leam introdus in fise am dat la automat si am gasit bujia care nu dadea scanteia ca sa fiu sigur ca acolo e problema am mai schimbato pe respectiva cu alta adica intre ele rezultatul a fost acelas deci tot in fisa aceia nu dadea scateia .MAI DEPARTE am facut comanda de bobina care a costat 5 mil vechi ASTA ERA CEA MAI EFTINA ele se duc pana in 7 mil vechi .ati doresc multa bafta

Comentarii:

A comentat cristian130692 (1,300 puncte) acum 10 ani am schimbat azi bobina,cu toate ca dadea scanteie in toate,dar ca sa fiu sigur ca nu e de la bobina! nici un rezultat,dar dupa ce am pornito am observat ca tragea aer pe undeva,si am vazt un furtun crapat,pe care l-am schimbat si akum nu se mai opreste pe liber si nu se mai aprinde martorul 'check',dar tot in 3 merge,deci pistonu 3 e mort! dak scot fisa lui e ca si cum ar fi acolo!
AR PUTEA FI SUPAPA ARSA SAU BLOCATA sau segmenti dusi pe acel piston,ca am mers akum cv timp cu 160-180 vro 30 de km si de atunci merge aja urat!