4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Dece nu porneste la prima chei...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Dece nu porneste la prima cheie?

Audi A6 2.5Tdi pe timp rece nu porneste la prima cheie.Cand ii pun contactul astept sa se stinga toti martorii de bord si ii dau contact,invarte doar de doua ori se opreste orice miscare (electromotor tot) apoi nu pot decat sa ii pun iar contact si sa invart cheia, repet actiunea si tot de doua ori invarte si se opreste.cand este foarte frig aceasta actiune se intampla si de 4-5 ori (invarte exact de 2 ori si se opreste)cand este cald nu am probleme.problema care poate fi? bateria de 75 ah sau pompa de injectii sau...?

A intrebat mrgeo (5,100 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns alexichim (2,420 puncte) acum 10 ani poate fi si cip-ul de la cheie sa nu citeasca ..ati porneste motoru dupa 1,2 sec se opreste si ati arata in bord o cheie ce clipeste

Comentarii:

A comentat mrgeo (5,100 puncte) acum 10 ani Nu...ar putea fi o varianta dar numai cand e frig? Și când e foarte frig o patesc si de 4-5 ori?
A comentat alexichim (2,420 puncte) acum 10 ani incearca si cu alta cheie incearca si ce a zis colegu de mai jos,,
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Cipul de la cheie influenteaza pompa de combustibil sau dupa caz injectoarele,in timp ce electromotorul este un semnal trimis de contact computerului de bord(la majoritatea masinilor) si de acolo releului electromotor.
+2 voturi
A raspuns petri75 (26,570 puncte) acum 10 ani un test a fi ideal,multe probleme de genul aesta sunt cauzele senzorului te temperatura a lichidului de racire sau traductor de temperatura.la temperaturi scazute
Apoi motorina se poate coagula in pompa sau in filtru,incearca un aditiv anti inghet pt motorina si vezi apoi cum se comporta


bafta
+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
Nu conteaza ce probleme electronice ai,motorul ar trebui sa se invarta.
1.Scoate firul de la electromotor,vezi daca iti vine curent si ramane(ma refer la firul subtire de semnal).
2.Bateria de verificat(nu ai specificat in ce stadiu e).
3.Alimentezi la firul subtire electromotorul si vezi daca invarte sau face la fel.
4.Cand se opreste din invartit,scade si iluminarea bordului/ se stinge bordul?

Comentarii:

A comentat mrgeo (5,100 puncte) acum 10 ani 1,3 - mi se pare cam complicata acesta operatiune si nu vreau sa ard altele pe acolo,dar un tester poate oferi raspunsul posibilei probleme la care de gandesti tu in legatura cu cablul si eletromotorul?
Si te rog ia in considerare ca dupa ce o pornesc dak opresc motorul nu mai astfel de problem,porneste la sfert,decat dak sta o alta noapte in frig (0 grade....)
2-bateria este de 70 ah pe motor de 2.5 tdi si zic eu ca este buna dak atat timp cat cand este foarte frig ncerc si de 4-5 ori sa pornesc si inca mai duce nu scade intensitatea bordului.
A comentat alexichim (2,420 puncte) acum 10 ani mi se pare cam mica bateria ta pt motoru asta,,incearca cu alta baterie cu ah mai multi
A comentat petri75 (26,570 puncte) acum 10 ani pt motorul tau 2,5 bateria de 70 ah este mica de la 80 ah in sus se pune pe acest motor si peste 700 A puterea de pornire la rece
A comentat mrgeo (5,100 puncte) acum 10 ani Asa ceva se intampla cand ai bateria mai mica?
A comentat petri75 (26,570 puncte) acum 10 ani ar putea fi una din cauze dar nu este o regula