4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > dece se aude un zgomot la vano...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Dece se aude un zgomot la vanos?

am cateva intrebari legate de un bmw e36 320i vanos si rog ajutor.Prima ar fi dece mi se aude la relanti un tacanit in capacul de supape in dreptul vanosului cand accelerez dispare mentionez ca am scurgeri de ulei din cauza garnituri de distributie.A doua problema ar fi ca imi pica ulei pe galerie in dreptul acelui surub mare de la vanos nustiu cum se numeste piesa si cand accelerez opserv ca sub primul cut al galeriei dinspre radiator unde se prinde galeria de chiuloasa se opserva un fel de aer cald.Atreia intrebare unde se afla mufa sondei lambda.daca ma puteti ajuta cu raspunsuri
A intrebat macnic (820 puncte) acum 11 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

Comentarii:

A comentat macnic (820 puncte) acum 11 ani mersi mult sper sa ai dreptate cand il pornesc nu se aude tacanitu cat e motorul rece dupa ce se incalzeste tacanitu persista si se aude din ce in ce mai tare cand accelerez.mai am o intrebare daca anulez debimetru ca nu am gasit altu cam cu cat creste consumu

3 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns sergiu88 (8,770 puncte) acum 11 ani spune si tu codul motorului

Comentarii:

A comentat macnic (820 puncte) acum 11 ani M 50 B (20 6 S2) 150cp
A comentat macnic (820 puncte) acum 11 ani am opservat ca motorul meu este aproape identic cu 325i si525i
0 voturi
A raspuns macnic (820 puncte) acum 11 ani M 50 B (20 6 S2) 2000cmc 150cp
0 voturi
A raspuns sergiu88 (8,770 puncte) acum 11 ani tacanitul se poate auzi de la tachezti se poate rezolva schimband tachetzii sau poate fii si uleiul subtire eu am bagat un aditiv si mi-a luat acel zgomot sau schimba-i uleiul daca nu este schimbat baga-i 15w40 este umpic mai vascos dar pentru un motor cu km multi este bun...poti sa pui o poza sa vad exact pe unde curge uleiul acolo in zona aia unde ai explicat tu are un furtun hidraulic cu doua saibe care tine loc de garnituri sau butucelul acela mare de langa acest furtun se numeste oring si este infiletat acolo in chiuloasa...te-am intrebat codul motorului deoarece daca aveai m52 aveai 2 sonde lambda la m50 firul sondei lambda pleaca direct din instalatia motorului si mufa o are undeva aproape de sonda lambda (urmareste firul de la sonda lambda in sus) faza cu aerul cald nu-mi dau seama poate ai vreun furtun scos cv...