Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori 30 de zile

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Din ce cauza se intampla ca masina sa nu traga si sa intre intr-un fel de LIMP MODE???

salut. am intampinat o problema la BMW'ul meu (e46 320D 150CP euro4) si as fi recunoscator daca cineva de aici care a patit la fel si a rezolvat problema, ma poate ajuta si pe mine. se intampla cateodata sa se blocheze si sa nu mai traga (un fel de LIMP MODE), chiar daca eu apas pedala de accelerare pana la podea se blocheaza la o turatie si la un consum de aproximativ 10-11 l/100km si nu mai trece peste. daca iau piciorul de pe acceleratie scade turajul si consumul iar dupa ce apas din nou pana la capat pedala de acceleratie se blocheaza din nou la aceleasi valori pana cand isi da drumul dintr-o data. am incercat sa schimb viteza turajul a crescut dar acul de consum tot nu a trecut de 10-11 l/100km. daca i-au contactul si il pun masina isi revine. postez un link cu o filmare ca sa fie mai explicita situatia aici: https://www.youtube.com/watch?v=UKEqg-Lx36A&feature=youtu.be

Multumesc! Baietii de la service nu m-au putut ajuta...pe tester aveam eroare la bujii si la ASC/DSC si au spus ca nu isi pot da seama de la ce poate fi problema.

A intrebat borhi (240 puncte) acum 4 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

8 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns fsestac (10,590 puncte) acum 4 ani Limp Mode este o protectie de securitate sa nu iti  strici motorul .

Daca ai facut  testul la un garaj de cartier  sau  in alta parte nu este  o ideie buna , trebuie sa faci  o diagnoza  la  reprezentanta BMW pentru ca  este diferenta de soft  si de experienta .
0 voturi
A raspuns borhi (240 puncte) acum 4 ani surprinzator testul nu a fost facut la un service de cartier chiar unul cu mecanici buni care se pricep la BMW, recomandat de clienti. ma gandeam ca poate e cineva care a trecut prin asa ceva si stie despre ce e vorba inainte sa ma apuc sa schimb tot felul de piese pe masina dupa cum isi da fiecare mecanic cu parerea. La reprezentanta nu vroiam sa merg ca lor le e foarte simplu sa zica schimba aia, aia si aia, iar intrebarea mea care e normala si fireasca : Si ar trebui sa nu mai fie probleme si sa mearga in parametri? Raspuns: Nu putem fi siguri ca asta e cauza pana nu incercam. si toate incarcarile astea costa si am zis sa incerc o varianta mai sigura decat una lunga si foarte costisitoare. oricum multumesc de raspuns si de incercare.
0 voturi
A raspuns free2hot4you (6,170 puncte) acum 4 ani de doua zile am aceeasi problema ca si tine la un e39 520d.
miercuri ma duc in service si iti voi da de stire cum aflu ceva.
daca intre timp rezolvi problema te rog posteaza si aici rezolvarea.
nici eu nu imi dau seama de la ce ar putea fi. anul asta am schimbat turbina. electrovalva turbo+ electrovalva egr, egr, senzor presiune galerie de admisie, distributia, garnitura de chiuloasa, verificat injectoare, pompa de motorina rezervor, furtune de retur, pompa de vacuum, furtune de vacuum, si ar mai fi dar nu imi aduc aminte acum de ele. succes
0 voturi
A raspuns borhi (240 puncte) acum 4 ani Am fost la service si am schimbat actuatorul de la turbo dar fara nici o imbunatatire, iar a doua oara cand am fost am mers la alti baieti care "se pricep" la BMW  si mi-au zis sa schimb pedala de la acceleratie initial dar dupa ce i-a facut un test de calibrare pedala era ok, adica mergea bine pe tester, alte aspecte nu mi-au putut oferii si mi-au zis ca nu stiu de la ce poate sa apara problema respectiva. ai zis ca numai de 2 zile iti face figura asta, ai schimbat ceva la masina recent si problema asta sa fie o consecinta?
0 voturi
A raspuns free2hot4you (6,170 puncte) acum 4 ani Aproximativ acum o luna de zile am schimbat distributia. Un intinzator era varza si s-a dat peste cap toata distributia. De atunci mi-a mers foarte bine. Culmea e ca inainte sa schimb distributia avea ceva simptome catdecat asemanatoare. Adica cand ajungeam la 3000 rpm "plafona" dadea rateuri motoru. Diferenta e ca atunci facea figura asta in orice treapta a cutiei de viteza. Acum intra in acel limp mode doar cand ajung  la 3000-3100 rpm in treapta a 3-a. Este cand daca ii dau a 4-a isi revine si apoi se tureaza normal, este cand pot sa schimb treptele de cate ori vreau ca nu mai trece de 3000. Ajunge acolo si simt motorul cum trepideaza putin. Nu foarte violent dar totusi se simte. Insa nu da rateuri. Abia astept sa ajung in service sa vedem ce diagnostic ii da " doctoru" . de cand am schimbat distributia nu am mai fost in service, deci nu e urmarea nici unei schimbari de piese
0 voturi
A raspuns borhi (240 puncte) acum 4 ani sper sa ii dai de cap...eu am vb cu un mecanic si astept, mi-a spus ca o sa intrebe pe cineva care a lucrat la BMW si ma suna dupa ce afla ceva. acuma o sa vad, m-am apucat de postat pe forum-uri poate poate gasesc ceva solutii. bafta!
0 voturi
A raspuns CstL (1,870 puncte) acum 4 ani La fostul Audi a 4 1.9 tdi awx Aveam limp mode permanent la a3 in 3000 ture . De vina a fost senzorul MAP .......Daca ai poti Sal verifici ....nu til da ca eroare Daca e defect . Mie nu mi la dat.se poate citi Doar valoarile. Salut
0 voturi
A raspuns Claudiu1998 (160 puncte) acum 1 an Salut , deci era permnanent ?