Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori 30 de zile

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Egr polo1.4.16v.are ceva daca merg cu mufa scoasa la egr inafara faptului ca polueaza un pic mai mult si creste consumu?

A intrebat florin260hp (3,160 puncte) acum 5 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

–2 voturi
A raspuns tm30amp (41,870 puncte) acum 5 ani eu zic sa o anulezi de tot...
–1 vot
A raspuns tm30amp (41,870 puncte) acum 5 ani asa-i ca vroiai sa auzi  ,, DA-I INAINTE CA N-ARE NIMIC!'' ?
din pacate eu nu-ti pot spune asta...
normal ca are ceva, insa tu stii exact ce se poate intampla, nu?
nu-ti mai scriu tot carnatul, insa vei ajunge sa schimbi/repari turbocompresorul. mersi pt. vot...

Comentarii:

A comentat Driver09 (49,100 puncte) acum 5 ani Nu te supara dar 1.4 16v e benzinar aspirat,nu stiu cine ti a dat - in ambele postari dar la postul acesta se justifica  votul negativ.
A comentat florin260hp (3,160 puncte) acum 5 ani am dat plus la vot, astept raspunsuri cat de cat la subiect,daca cineva mai merge asa,daca a mers si i s a intamplat una alta,daca a crescut consumu cu mult,daca trebuie si altceva facut pe langa ,va multumesc
+1 vot
A raspuns valik01 (12,740 puncte) acum 5 ani @ tm30amp    motorul e 1.4 16valve benzina, nu are turbocompresor..
Daca vei merge fara mufa cu siguranta iti va parea o eroare, si cred ca va creste putin si consumul.. Mai multe nu stiu sa iti spun, sa vedem ce mai spun si colegii..
0 voturi
A raspuns florin260hp (3,160 puncte) acum 5 ani nimic nimic ...
0 voturi
A raspuns Enz0 (220 puncte) acum 5 ani Supapa EGR suplimenteaza motorul la relanti cu gaze arse, gaze inerte care nu contribuie la combustie.
In momentul in care stai la relanti, "gura " de admisie este obturata si motorul se chinuie sa respire pentru ca nu primeste volumul de aer de care are nevoie ca sa umple perfect cilindrii.
Tu avand motor benzinar la care este important sa se pastreze raportul stoichiometric de 13:7, trebuie sa ii dai motorului ceva care sa elimine vacuumul creat.

In modul asta se explica supapa EGR.
La relanti ea deschide pentru ca gazele arse sa umple cat mai mult camera de ardere, motorul trage cat mai putin aer de afara, deci va fi nevoie de o cantitate mai mica de benzina la injectie.
In momentul in care o calci, clapeta de acceleratie se deschide, motorul aspira aer, iar supapa EGR inchide admisia de gaze arse.

Daca ai masina care o folosesti la liniute sau mergi mai turat cu ea... scoate firul si mergi sa o bagi pe tester pentru a ascunde eroarea.
Daca esti doar un simplu sofer, lasa EGR unde e pentru ca altfel bagi mana in portmoneu.