4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Ford Mondeo diesel 2004, const...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Ford Mondeo diesel 2004, constat trepidatii in relantin atat la rece ca si la cald,care este cauza?

Problema a aparut dupa schimbarea anuala a filtrelor. Ca sa elimin aceasta posibilitate de cauza, la nici o luna am schimbat  din nou filtrul de motorina si de aer, fenomenul persista. Am schimbat si un furtun de motorina la care oringul de etansare era ciupit, fara rezultat. Nu vreau sa incep calvarul costisitor cu pompa si injectoarele fara sa consult alti proprietari de Ford Mondeo care au trecut prin aceasta experienta. Mentionez ca trepidatiiile cu motorul turat dispar. Motorul trage foarte bine, ca inainte si consumul mixt este de 6,1 litrii la 100 km, variind intre 5,7 si 6.3 in functie de anotimp/cauciucuri si utilizarea climei si ponderea drumurilor lungi.
A intrebat reinitz (200 puncte) acum 8 ani in categoria Motor

2 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 8 ani Salut, eu am patit ceva asemanator, am schimbat filtrele si dupa aceasta operatiune motorul oscila, am descoperit cateva luni mai tarziu ca in momentul in care am tras de carcasa filtrului de aer pentru a schimba filtrul, un furtun imbatranit s-a crapat, o crapatura care nu se vedea cu furtunul montat.
Verifica traseul de admisie.

O alta cauza poate fi un suport de motor imbatranit, slabit sau rupt.
0 voturi
A raspuns reinitz (200 puncte) acum 8 ani Da, cam asa ceva banuesc. Chiar azi am du-so la service si se vor verifica tampoanele de motor si cutie. Speta cu admisia o aud pentru prima oara, o voi verifica. Mai am o banuiala, legata de furtunele de motooarte rina de la filtru, au iesit foarte greu prin maltratare fizica, una s-a si rupt, cea de retur, care cica are o supapa de retinere. Pana am schimbat-o masina pornea foarte greu mai ales daca era cu fata pe o panta, datorita pierderii motorinei din filtru. Dupa ce am gasit un furtun de schimb, foarte diferit ca forma, mult mai lung, dar potrivit la capete, masina porneste normal, dar trepidatiile au ramas.
Iddea cu crapatura pe admisie aer este posibila pentru ca a fost foarte rece cand am schimbat filtrul de aer si este posibil ca am maltratat cael furtun...?!  Multumesc pentru idee. Nu vreau sa ma apuc de injectie pana nu elucidez celelalte posibilitati, mai ales ca fenomenul a aparut brusc dupa schimbarea filtrelor.