4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Ford probe de ce imi merge in ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Ford probe de ce imi merge in 4?

Salut am un Ford probe 2.5 v5 24v si la ultimul drum facut de mine am ramas din senin fara apa, s-a ridicat temperatura apei si eram in oras dar trebuia sa ajung acasa am mers asa cu ea si am ajuns acasa am oprit si am asteptat sa se raceasca. S-a racit am deschis capacul de la apa si am bagat prima data 2 x 2l, a doaua datda 2 x 2.5l si am vazut ca tot bag si degeaba am adus furtunul si l-am umplut. am incercat sa o pornesc dar parca nu invartea se auzea ceva ca si cum scapa dan-d mai mult asa la cheie a inceput incet incet sa sune  ca si cum ar vrea sa porneasca si intr-adevat  a pornit ffff greu si merge ciudata...scoate fum alb si merge in 4 am gasit cele 2 buji care cred eu ca ar fi problema si nu le-am schimbat inca dar in timpul functionarii motorului am scos fisele rand pe rand iar cand am vazut ca motorul nu isi schimba relantiul ( nu da sa moara ) am dedus ca ar fii bujiile dar nu stiu exact. le-am scos si erau umede le-am uscat si tot asa greu pornea iar acum mi-a murit bateria abea mai invatrte dar nu e problema bateria nu ma intereseaza, credeti ca e de la bujii sau ce sa mai verific cum sa imi dau seama...m-am uitat si la ulei sa vad dak are spume galbui dar nu are...la vasul cu antigel culoare de acolo e maronie ... ce credeti ca e si ce sa fac?
A intrebat beto23 (500 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

Cel mai bun raspuns:

+2 voturi
A raspuns DjVip3r (11,920 puncte) acum 10 ani No eu de motor V5 nu am mai auzit.. vrei sa zici V6.

Daca e fum alb pe evacuare, plus culoare ciudata in vas e dusa garnitura de chiuloasa, mai ales ca zici ca pierde lichid de racire.

Solutie: schimbare garnitura chiuloasa + verificat tubulatura sistem racire.

Comentarii:

A comentat Robert-323 (62,980 puncte) acum 10 ani intr-adevar ford-ul lui e v6 dar ca sa sti....exista si motoare v5
A comentat bobi91 (14,410 puncte) acum 10 ani da un ex de motoare v5 ....mi se pare aiurea sa ai pe o parte 3 cilindri si pe cealalalta numai 2 ..daca ex  ingineri cred cau fost beti....
A comentat mihainstef (21,110 puncte) acum 10 ani http://en.wikipedia.org/wiki/V5_engine
A comentat Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 10 ani Aveti dreptate, exista V5-uri, dar aici ceva nu era bine de la inceput. 5 cilindrii si 24 de supape.
A comentat DjVip3r (11,920 puncte) acum 10 ani Acela nu e V5, scrie si acolo, sunt 5 in linie, dar inclinati, un fel de semi-V.
A comentat Robert-323 (62,980 puncte) acum 10 ani in aceeasi propozitie scrie ca e primul motor V5, pagina se numeste V5 engine, dar tot acolo scrie si ca nu este un V5 adevarat, fiecare intelege ce-i convine

Alte raspunsuri: (2)

0 voturi
A raspuns beto23 (500 puncte) acum 10 ani nu stiu daca pierde lichid dar in ziua aceea din senin se parea ca am ramas fara apa si scuati e V6 nu V5 si cum e cu pornirea. asa trebuie sa porneasca greu si sa am probleme cu bujiile ca aici deja nu mai inteleg
0 voturi
A raspuns capitanu89 (900 puncte) acum 10 ani ia uitate in baie nu creste nivelul la ulei