A raspuns
obi1
(3,080 puncte)
acum 12 ani
referitor la service, poti incerca la automecanica filaret, sunt langa parcul carol, iar parerea mea despre defectiune ar fi ca ori nu ai compresie, sau in cel mai bun caz sa mai trebuiasca dat un pic de avans din pompa de injectie.
ca sa verifici releul de buji, ia un bec de semnal,*(sau orice bec de 12volti) pui un fir la masa masinii sau la - baterie, si al doilea fir il pui direct pe capul bujiei. atunci cind pui contactul, ar trebui sa se aprinda intre 5 si 8 secunde.
nu te mai incurca cu fire si intrerupatoare, bujiile au amperaj mare, daca nu sunt firele groase se incalzesc, sau pot lua si foc.
ps
vad ca majoritatea nu a studiat un manual de utilizare a autovehicolului. nici un fabricant nu accepta utilizarea de aditivi.(decat cei aprobati si bagati direct in motorina la statiile peco) daca la -5 grade nu porneste ca nu are motorina aditiv, la -25 ai bagam kerosen?
si raspunsul lui Rocknroll_54 este f bun, mai putin faza cu targul....