4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > help....porneste greu?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Help....porneste greu?

salut  am si eu o problema la un opel corsa b 1.5 td din 95 porneste greu dimineata.iar dupa prima pornire o ia la sfert ,iam schimbat bujii noi si verificate,filtru motorina,baterie 70 ah noua,ulei si filtru iam pus 2 supape unisens una inainte de filtru si alta dupa ,a inceput sa porneasca greu de cnd a dat frigu nu stiu ce sa ii mai fac

stie cineva un service bun in bucuresti sau a mai patit cnv asa?
A intrebat bc-16-xox (20,030 puncte) acum 12 ani in categoria Motor

11 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns stefanST (19,540 puncte) acum 12 ani Cum ai verificat bujiile ? plus de la baterie si masa pe bloc ? posibil sa nu iti functioneze releul de la bujii.
E suficienta o singura supa de sens pusa intre filtru si pompa de injectie, totusi fa o verificare si la injectoare..
0 voturi
A raspuns Cezar1 (5,680 puncte) acum 12 ani Cred ca trebuie sa pui motorina mai de calitate,schimba benzinaria.Baga motorina aditivata. :)

Comentarii:

A comentat BV98ERI (54,990 puncte) acum 12 ani Poti pune aditiv anticongelare in motorina,ajuta.la pornire..Verifica imbinarile conductei de alimentare ca sa nu traga aer fals.Bafta.
0 voturi
A raspuns bc-16-xox (20,030 puncte) acum 12 ani motorina bag de la petrom este vreun aditiv care sa o faca sa porneasca mai usor?
+3 voturi
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 12 ani acum nu te supara dar chiar si octavia mea sughita putin de tot cand porneste pe frigul asta.nu mai zic de clio(ambele motorina)
cred ca problema vine de la bujii, ori ele, ori releul dar per total cred ca este ceva normal pe frigul asta, mai ales ca masina nu mai are o varsta frageda!
+1 vot
A raspuns Rocknroll_54 (1,340 puncte) acum 12 ani Salut.   Este normal sa se intimple asta. Motorul ala are citeva sute de mii km. Probabil simte nevoia unei reparatii capitale. Incearca metoda clasica.  Pui de doua trei ori contact bujii cu pauza de 10- 15 secunde intre ele si dai un start scurt ( sa "rupi" starea de inghet a mecanismelor ce se vor misca).  Daca a pornit, ok. daca nu... mai astepti putin si repeti operatiunea. Daca merita masina schimbi motorul cu unul mai bun s-au montezi pe masina un agregat Webasto cu programator si dimineata va fi motorul cald. Si va porni garantat.    Daca nu merita masina... la tirg cu ea si "o faci de risul tirgului".  Numai bine.
0 voturi
A raspuns bc-16-xox (20,030 puncte) acum 12 ani iam pus azi bujiile pe buton adica fir de la baterie,siguranta ,buton si fir la placuta de la bujii,astfel o sa vad dak nu cumva releul nu se'pupa' cu bujiile
+1 vot
A raspuns obi1 (3,080 puncte) acum 12 ani referitor la service, poti incerca la automecanica filaret, sunt langa parcul carol, iar parerea mea despre defectiune ar fi ca ori nu ai compresie, sau in cel mai bun caz sa mai trebuiasca dat un pic de avans din pompa de injectie.
ca sa verifici releul de buji, ia un bec de semnal,*(sau orice bec de 12volti) pui un fir la masa masinii sau la - baterie, si al doilea fir il pui direct pe capul bujiei. atunci cind pui contactul, ar trebui sa se aprinda intre 5 si 8 secunde.
nu te mai incurca cu fire si intrerupatoare, bujiile au amperaj mare, daca nu sunt firele groase se incalzesc, sau pot lua si foc.
ps
vad ca majoritatea nu a studiat un manual de utilizare a autovehicolului. nici un fabricant nu accepta utilizarea de aditivi.(decat cei aprobati si bagati direct in motorina la statiile peco) daca la -5 grade nu porneste ca nu are motorina aditiv, la -25 ai bagam kerosen?
si raspunsul lui Rocknroll_54 este f bun, mai putin faza cu targul....
+1 vot
A raspuns Rocknroll_54 (1,340 puncte) acum 12 ani Salut.   Auoleu, acum m-am uitat mai atent si am vazut ce trebuia sa scriu ieri. Poate nu este tirziu.   NU TINE BUJIILE pe DIRECT mai mult de 10 secunde. Poti sa le arzi. si ... alti bani alta distractie. Are dreptate cine a scris ca nu este bine sa folosesti intrerupatoare mici in circuitul bujiilor.  Ele au releu de 70A cu temporizare.  Daca gasesti un releu de 70A poti sa-l montezi cu siguranta in circuitul bujiilor sa inlocuiesti releul original.  Cu toate ca eu nu cred ca releul de bujii are ceva.    Referitor la faza cu tirgul, o mai dam sintr-o gluma.  Altfel numai probleme, probleme. Numai bine.

Comentarii:

A comentat bc-16-xox (20,030 puncte) acum 12 ani stai linistit nu mam suparat pt rasp .....salut
0 voturi
A raspuns bc-16-xox (20,030 puncte) acum 12 ani salut nu le tin mai mult de 10 sec  pt ai da avans la pompa trebuie sa umblu la distributie?ca pe frigu asta nu mai sta nici dracu afara sa umble la ea,ii pot da avans din pompa?si de und ca nu stiu.
oricum ms tututror pt raspunsuri
+1 vot
A raspuns Rocknroll_54 (1,340 puncte) acum 12 ani Salut.  Nu cred ca este cazul sa umbli la avans la pompa de injectie.  Motorul asta a functionat  si functioneaza. Problema este sa porneasca. Nu folosi tot felul de spray-uri de pornire. Poti sa faci o duda mare. Mi-am adus aminte de ceva. Cauta cind o parchezi sa o faci cu motorul pe o gura de canalizare.  Vine miros din canalizare, mai face condens pe sub ea, pe tablarie, dar macar  tine cit de cit motorul mai caldut si va porni dimineata. Cind trece frigul asta schimbi, o duci la locul unde o parchezi de obicei. Ce sa faci? Adaptam la conditiile meteo. Numai bine.
0 voturi
A raspuns bc-16-xox (20,030 puncte) acum 12 ani ms f mult de sfat dar nu am nici o gura de canalizare cu aburi pe strada,

Intrebari asemanatoare