4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > interpretare erori?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Interpretare erori?

bmw e46 318i 87kw an 2000

SIMPTOME:

-pe treptele 1-2 la turatii mici(1000-3000) ezita sa traga-urca greu in ture

-consum mare 13%

-pornire greoaie la rece

rezultate impa:

Imagini atasate

A intrebat c@t@lin (3,100 puncte) acum 11 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

4 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns c@t@lin (3,100 puncte) acum 11 ani nimeni?nimic?-orice idee e bine venita!!!
0 voturi
A raspuns LFS_mihai (31,070 puncte) acum 11 ani salut, tind sa cred ca sondele lambda ar putea fi de vina la tine, am vazut ca ele iti indica o valoare 0.44 ceea ce duce la o suplimentare cu benzina de aici si consumul marit , am atasat o imagine cu un grafic, cu cat voltajul la sonda este mai mic cu atat este consumul mai mare, sper ca ti-am fost de folos.

Imagini atasate

Comentarii:

A comentat LFS_mihai (31,070 puncte) acum 11 ani

editat de LFS_mihai acum 11 ani

verfica si debitmetrul si senzorul de temperatura aer, nu sunt sigur dar     cred ca senzorul de temp este integrat in debitmentru, verifica si mufele, dai cu spray de contacte
A comentat c@t@lin (3,100 puncte) acum 11 ani am incercat sa merg cu mufa debitmetru scoasa-merge la fel doar ca nu sta la relanti.am incercat cu alt debitmetru(d la un amic) merge la fel-debitmetru cred k este ok.maine masor lambda(am gasit un film p youtube).merci
0 voturi
A raspuns daviangiurca (13,880 puncte) acum 11 ani senzorul lambda citeste asa cum trebuie valoare optima in V e de 0,5v adica 14.7:1 cum arata colegu mai sus faptul ca e de 0.44 nu influenteaza prea tare puterea motorului.... ce am vazut acolo si imi da de banuit ar fi injectorul 1 de verificat, presiunea in rampa de injectie, apoi trebuie verificata si clapeta de acceleratie pe toate functiile, mai poti verifica si starea aprinderii bobina bujii fise .... asta daca nu ai coduri de eroare care sa te indrume cat de cat spre o problema
0 voturi
A raspuns cllauddiuu (130 puncte) acum 11 ani schimba filtrul de aer