Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Mi s-a oprit motorul in mers și apoi nu am mai pornit decât când am ajuns cu ea acasă(pe platformă). Care ar fi cauzele?

Bun, să vă împărtășesc și eu problema mea. Sper că postez unde trebuie și sper sa primesc niște informații bune. Sa incep povestea. Am un clio 3 1.5 dci de 86 cai(cred) din 2007, 122000 km la bord. Am fost weekend-ul aceste la o plimbare prin Maramureș, dupa ce am vizitat o parte din ce era de vizitat și după aproximativ 1000 de km parcurși pe serpentine și alte drumuri mai bune și mai proaste, am plecat spre casă. Pe autostradă când mergeam de la Alba Iulia spre Sibiu, într-o panta a trebuit să încetinesc până pe la 110 că era un microbuz în depășire in fața mea. După ce a trecut pe prima banda, am continuat să accelereze și am simțit o pierdere de putere dar a continuat să meargă cu 110 până în vârful dealului cu niste fum negru in spate. Am inceput sa cobor dealul cu 130-140 iar când am ajuns pe drum drept, simțeam că îi scade puterea și pe la 100 km/h am vrut sa schimb într-o treaptă inferioară cu gândul că mai prind viteză iar când am apăsat pe ambreiaj, turometrul s-a dus la 0. Am tras pe dreapta, dau sa pornesc motorul, nimic. Învârtea foarte greu, ca și când nu aveam baterie. Incep sa sun cunoscuți și panica "s-a rupt distribuția", "s-a stricat turbina", "s-a calat motorul", "s-a topit pistonul" etc. Am incercat sa o pornesc împinsă (treaptă a 2-a plus dat la automat, a pornit, a stat pornită câteva secunde și s-a oprit. Am zis că nu e de glumă și am chemat o platforma din Sibiu să mă ducă până în Moreni Dâmbovița. Am ajuns, după vreo 5 ore de gânduri ce ar putea fi defect și 900 cheltuiți doar pe platforma, acasă. Dau mașina jos de pe platforma și încerc să pornesc. Deja învârtea puțin mai ușor motorul și după vreo 10 secunde de automat pornește motorul cu check injection și cheița. Inițial nu stătea la o turație normală dar după puțin timp, s-a stabilizat. Am oprit-o și am plecat in casa că era deja 2 noaptea. Întrebarea este următoarea, dacă reușesc să plec cu ea, as putea sa merg pe la service și sa caut piese sau nu trebuie sa o folosesc deloc în starea asta? Problema de injector o stiam că se auzea un țăcănit la motor când acceleram mai tare și parcă se simt niste pierderi de putere și știu că este vina mea că nu am reparat-o la timp. Este posibil sa mai fie și altceva defect? Că vreau să-mi fac niste calcule înainte să o bag in service. Vă mulțumesc că ați avut răbdare să citiți tot.
A intrebat iuriitdr (120 puncte) acum 5 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

1 Raspuns

0 voturi
A raspuns autodre (13,570 puncte) acum 5 ani Verificați dacă ajunge motorină la pompa de înaltă presiune. Amorsați cu pompa manuală, dacă nu. Nu puteți face mare lucru fără un tester