A raspuns
Robert-323
(62,980 puncte)
acum 12 ani editat de Robert-323 acum 12 ani
salut, in primul rand schimba filtrul de benzina si bine ar fi sa schimbi si fisele, iar cu clapeta de acceleratie..... desfaci furtunul ala gros ce vine de la filtru de aer, cablu de acceleratie, ai 2 furtune mici in partea de jos care trebuie desfacute(o sa curga antigel dar nu mult), dupa care ai 4 suruburi mai groase, cu cheie de 13 le desfaci si ai grija sa nu rupi garnitura aia intre corp si galerie, e greu de gasit....dupa ce ai dat-o jos mai ai 4 surubele mai micute pe care bine ar fi sa le desfaci si sa faci corpul ala in 2 bucati sa cureti si electrovalva de relanti( IAC VALVE), mai mult ca sigur o sa fie ca in pozele de mai jos, adica murdara si nu ai relanti-ul regulat. Mare grija la garnitura aia mica de cauciuc pe care o gasesti cand desfaci corpul in 2, SA NU O ATINGI CU WD40 ca se mareste si nu iti mai incape, in rest poti sa-l cureti linistit cu wd40 ca iese ca nou. Iti urez succes si sa ne spui ce ai rezolvat, dupa toate astea era bun si un reglaj, dar fa ce ti=am zis si vezi dup=aia cum se comporta