4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > motorul merge turat ?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Motorul merge turat ?

buna ziua ! va rog sa imi spuneti daca stiti careva de ce mototul merge mereu la 1000 de turatii cand el ar trebui sa mearga la 900 cand este cald !porneste cand este rece normal la 1000 si dupa ce se incalzeste nu mai coboara chiar daca apa ajunge la 85/90 de grade! iar cate o data cand motorul este cald porneste ca si cum ar porni in trei pistoane dar daca opresc motorul si pornesc din nou porneste normal !!!! jaguar x type 2.0 diesel 2005 va multumesc
A intrebat sorin32 (480 puncte) acum 12 ani in categoria Motor

Comentarii:

A comentat sorin32 (480 puncte) acum 12 ani dupa ce se incalzeste daca ii dau doua trei sprituri pana in 4000 de ture coboara la 900 dar dupa ce plec se ridica iar la 1000
A comentat sorin32 (480 puncte) acum 12 ani asta se intampla cand afara sunt sub 7/8 grade celsius  :(

5 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns CristianAdrian (16,870 puncte) acum 12 ani problema ralantiului nu este asa mare,este problema decat daca pe masina ai o cutie automata.asa zic eu.problema pornirii in trei pistoane asa cum zici tu poate fii de la o bujie incandescenta arsa.se aude cumva si ca o bataie,un tacanit minor?pina sa porneasca cel de-al 4-lea piston?

Comentarii:

A comentat sorin32 (480 puncte) acum 12 ani am dus masina la tester de trei ori inclusiv la service autorizat jaguar si au zis ca masina e ok merge perfect :) dar problema o am de mai bn de 6 luni si inca persista ! iar cu relantiul de cand a venit frigul ! abia la al treilea test motorul a avut aceleasi simtome cu pornitea neregulata iar pe computer a dat valva egr insuficient nu stiu ce ! eu ma gandesc sa nu fie senzorul de temperatura de pe egr sau senzorul de preziune de pe furunul ala gros care pleaca din egr !
0 voturi
A raspuns CristianAdrian (16,870 puncte) acum 12 ani nu vad rostul sa ii dai sprituri pina la 4000.........
mai las-o asa citeva zile.poate fii ceva totusi la pompa,dar nu este grav

Comentarii:

A comentat sorin32 (480 puncte) acum 12 ani relantiul sta la 1000 doar cand sunt mai putin de 8 grade afara ! si cum iti explici ca daca ii dau sprituri cade normal la 900 iar dupa ce plec de pe loc iar sta in 1000 ?
0 voturi
A raspuns CristianAdrian (16,870 puncte) acum 12 ani daca testerul zice k e normal......ce pot zice eu?umbla la ea si fai un reglaj.o dai la 900 si gata
0 voturi
A raspuns LFS_mihai (31,070 puncte) acum 12 ani daca zici ca pe unul dintre testere a dat problema la EGR, de ce nu incerci sa il cureti, iar dupa aceea sa vezi ce se intampla, eu tind sa cred ca ai probleme cu niste furtune infundate
0 voturi
A raspuns CristianAdrian (16,870 puncte) acum 12 ani valva PCV nu lucreaza bine.posibil si motorul tremura putin.ia vezi,,,,,