Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori 30 de zile

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+3 voturi

Motorul porneste la cald dar nu se accelereaza si vibreaza de zici ca sare de pe sasiu ?

buna ziua !am un jaguar x type 2.0 d din 2005 si am observat ca de ceva vreme a inceput sa nu mai porneasca cum trebuie atunci cand motorul este cald.la prima keie   cand motorul este rece nu face nici un fel de moft dar dupa ce se incalzeste daca o opresc iar dupa 5/10 minunte vreau sa o pornesc din nou porneste ca si cum ar porni in trei pistoane si nu se accelereaza de loc si dardaie de zici ca sare motorul de pe sasiu.daca iau contactul(opresc motorul cand face urat ) si il pun inapoi , porneste ca si cum nimic nu sa r fi intamplat!am dus masina la garaj la jaguar ,la o mie de mecanici testere peste testere dar nimeni nu mi a dat o solutie sau un raspuns cu privire la problema aceasta ;toti spun ca in urma diagnozelor facute la motor totul este ok nu se inregistreaza nici o eroare sau defect de functionare in calculator! daca are careva habar despre ce ar putea fi va rog dati mi un raspuns .va multumesc
A intrebat sorin32 (480 puncte) acum 7 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

6 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns stefanST (19,540 puncte) acum 7 ani Are tot timpul probleme cu pornirea cand e cald motorul sau are un interval de temperatura ? de ex. 40-60 de grade
+1 vot
A raspuns sorin32 (480 puncte) acum 7 ani face asa doar cand apa este la 88/90 de grade .dar nu face de fiecare data daca opresc motorul si il pornesc din nou porneste calumea nu mai are draci pe ea .de exemplu de cate ori am dus o la tester nu mi a mai facut nici o figura cred ca e ca la dentist :)
+2 voturi
A raspuns stefanST (19,540 puncte) acum 7 ani In cel mai bun si ieftin caz, posibil sa ai o problema cu senzorul de  temperatura chiulasa sau senzorul de la axele cu came (desi aici trebuia sa se opreasca motorul si sa porneasca greu)
In cel mai nefericit caz o problema cu pompa de injectie sau injectoare daca ai alimentat cu motorina de calitate indoielnica sau ai bagat ceva aditivi.
Motorizarea masinii tale provine de la Ford deci problemele sunt asemenatoare.
http://www.youtube.com/watch?v=vt6FS8RiVrQ
Se aseamana problema ta cu cea a tipului de mai sus?
0 voturi
A raspuns sorin32 (480 puncte) acum 7 ani http://www.youtube.com/watch?v=RJpMD3eV-_s (uite ca am dat in sfarsit de un clip in care pot sa exprim exact simtomele pe care le are masina mea )si din ce mi ai tr u se vede dar parca aici este mai clar .iti multumesc din suflet ca incerci sa ma ajuti !
–2 voturi
A raspuns szorynel (1,770 puncte) acum 7 ani Pai daca zici k nu se alimenteaza si la tester nu spune nimik,e posibil sa ai gunoi in rezervor  curata si verifica rezervorul si conductele
0 voturi
A raspuns sorin32 (480 puncte) acum 7 ani tocmai am fost astazi la un test mult mai amanuntit si mai detaliat in care mi au verificat injectoare ,bujii,pompa de motorina,debitmetru de aer,senzori de tot felul .testul a fost efectuat atat in mers cat si in garaj si au fost verificate nu doar posibile erori ci si parametri la relanti si in plina sarcina iar verdictul a fost :totul este ok :( iar problema nu a putut fi descoperita .cand sa plec a inceput sa faca la fel iar mecanicul a instalat imediat testerul iar acolo i a dat ca valva egr functioneaza cu intarziere si cu fluctuatii ( de la 0 la 4 atat in sarcina cat si la relanti )nu mai stiu ce sa mai zic .urmeaza ca in zilele ce vin sa mai facem mai multe investigatii sa descoperim din ce cauza egr ul se comporta asa .e vina electrica ,mecanica (ce ar fi mai de preferat )sau e electronic (nu e preferabil )ca tre sa resoftam ori mai grav sa nu fie insusi calculatorul .idei si sfaturi sunt binevenite !!!