A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 12 ani
Salut!
Nu stiu cate prezoane ai tu la chiuloasa,dar ceea ce vrei sa faci e doar o pierdere de timp si bani.
Prima regula cand se umbla la chiuloasa,macar o jumatoate de tura e sa schimbi si garnitura.Lucru logic de altfel,daca te gandesti ca ea trebuie sa etanseze pentru presiuni foarte mari 2 bucati de fier fara nici cea mai mica scapare.Cat despre prezon rupt,am incercat o data si in loc de putina apa iesita din chiuloasa,am ajuns la toata apa pierduta in cateva minute.De aia chiuloasa se strange intr-o ordine,in 3 pasi descrisi tehnic primul la o forta,apoi la x grade,apoi la alte x grade.
Deci,daca vrei sa scapi de problemele astea cu garnitura,eu zic ca mai lasi masina asa,mai pune apa cand e nevoie,eventual uite dupa orice pierdere posibile nu mereu e din chiuloasa si cand faci ceva banuti cumpara prezoane DE CHIULOASA,eventual ia cu tine o persoana care face diferenta intre mareriale si prezoane rezistente si fa treaba cum trebuie facuta,doar asa stii ca va tine bine.
P.s.LA chiuloasa e la fel ca al distributie,se umbla doar cu piese noi in cazul in care vrei sa tina toata afacerea.