Presiune in instalatia de racire la opel astra g 1,7 dti din 2001?
buna ziua
am un opel astra g din 2001 1,7 dti din 23.05 ac a incepul calvarul ,venind de la Brasov catre Pitesti la Fundata a crescut brusc temperatura in instalatia de racire ,s a aprins martorul de service opresc masina salt capota si constat ca a sarit furtunul de la radiator de linga baterie ,toata apa din instalatie evacuata ,merg o saptamana nu s a mai intamplat nimic niv antigel nu a scazut ,am pornit la un drum lung si iar mi a sarit acel furtun prins de data asta in 2 coliere ,temperatura trecuse un pic de linia de 90° ,dar de data asta am constatat ca i mi baga compresia in vas ,am rectificat chiuloasaR2 ,schimbat garnituri injectoare etc ,plec cu masina la Alexandria nimic pe tur dar la intoarcere la iesirea din Slatina acelas fenomen ,creste temp la 90° brusc ,oprire si am constat ca furtunul sarit iarasi ,ieri in drum de la serv pana acasa in 10 km din nou a sarit acel pacatos de furtun ,in vas nu au aparut burburuci de aer ,
poate cineva sa ma consilieze ptr a eradica aceasta problema
va ms
A intrebat
SGRA
(120 puncte)
acum 10 ani in categoria Motor