Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori 30 de zile

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Presiune in instalatia de racire la opel astra g 1,7 dti din 2001?

buna ziua

am un opel astra g din 2001 1,7 dti din 23.05 ac a incepul calvarul ,venind de la Brasov catre Pitesti la Fundata a crescut brusc temperatura in instalatia de racire ,s a aprins martorul de service opresc masina salt capota si constat ca a sarit furtunul de la radiator de linga baterie ,toata apa din instalatie evacuata ,merg o saptamana nu s a mai intamplat nimic niv antigel nu a scazut ,am pornit la un drum lung si iar mi a sarit acel furtun prins de data asta in 2 coliere ,temperatura trecuse un pic de linia de 90° ,dar de data asta am constatat ca i mi baga compresia in vas ,am rectificat chiuloasaR2 ,schimbat garnituri injectoare etc ,plec cu masina la Alexandria nimic pe tur dar la intoarcere la iesirea din Slatina acelas fenomen ,creste temp la 90° brusc ,oprire si am constat ca  furtunul sarit iarasi  ,ieri in drum de la serv pana acasa in 10 km din nou a sarit acel pacatos de furtun ,in vas nu au aparut burburuci de aer ,

poate cineva sa ma consilieze ptr a eradica aceasta problema

va ms
A intrebat SGRA (120 puncte) acum 6 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns cristyyoo (27,820 puncte) acum 6 ani posibil termostat blocat sau ventilatoarele nu pornesc la timp!
0 voturi
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 6 ani Pana rezolvi si afli cauza, nu mai strange busonu de la vas, lasal infiletat in asa fel incat sa iasa presiunea.
90 de grade nu e o temperarura prea mare, dar faptul ca iti curge apa din motor e ceva grav, ai grija sa nu il calezi.

Probabil sa ars garnitura de chiuloasa.
Atentie, sa nu pui apa mai mult de nivelu maxim in vas.

Cea mai ieftina varianta e sa ai busonul blocat, infundate acele gauri de suprapresiune si asta sa fie motivul pt care iti tot arunca furtunul.