4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Problema mare, un pic de ajuto...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Problema mare, un pic de ajutor, va rog ?

Buna tuturor,

Veneam spre casa, mai aveam cam 1-2 km, iar dintr-o data aud parca un tacanit ciudat de la motor. Am redus viteza, am ajuns intre timp acasa si am vrut sa vad de unde tacane.. de precizat ca tacane parca din planetara, independent de turatia motorului sau de cutia de viteze, deoarece si scoasa din viteza tacane, in functie de viteza/rotatia rotilor.

Baiul e ca m-am trezit ca mi-a curs cam jumate din uleiul de MOTOR, parca pe la planetara dreapta (???), unde intra in motor.. VW 1.9D AEF/AGD.

Ce naiba poate fi ? Simeringul de palier ? Volanta e curata, iar de curs curge din spatele motorului....
A intrebat DjVip3r (11,920 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
Esti sigur ca e din motor si nu din cutie?Simptomele,comportamentul masinii si locatia pierderii de ulei indica ulei lipsa in cutie,ideal de facut un schimb si de verifica daca e semeringul(cel de la planetara)sau doar surubul de la ulei slabit.

Comentarii:

A comentat DjVip3r (11,920 puncte) acum 10 ani Salut si tie. 100 % ulei de motor, in primul rand pentru ca e negru, in al doilea rand pentru ca am verificat pe joja si e 0.

Surub golire baie ulei, curat, baie de ulei, curata, capac supape, curat, garnitura de chiuloasa, curata.. efectiv doar la planetara dreapta e plin de ulei, inca curgea bine cand am oprit masina.. nu stiu pe unde naiba poate sa curga.
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Trebuie inspectat vizual.Face si daca ai motorul pornit si esti oprit?Daca face doar cand se misca rotile e sigur cel din cutie/diferential,uleiul din motor cand a fost verificat?Posibil doar o coincidenta faptul ca nu mai ai ulei in motor(il papa turbina probabil).Verifica si furtunele de la turbina(alea de ulei,sau conducte ce are) sa nu pocnit vreo unul si sa iti fi curs pe acolo uleiul.
Ar trebui sa ai aprins nivel si presiune ulei daca se ducea tot in motor.
A comentat DjVip3r (11,920 puncte) acum 10 ani Salut. Nu e coincidenta, ma uitam la ulei cum curge sub masina :)) Si nu am turbina.
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Scuza-ma aveam impresia ca am citit tdi.Deci,uleiul din motor sa iasa instant afara inseamna gaura in bloc sau ceva desfacut.E imposibil sa apara o scurgere atat de mare.trebuie sa te uiti in spatele motorului,preferabil sa urci masina pe cric elevator si sa vezi de unde curge sau a curs.La fel de imposibil este sa curga si sa ramana totul curat.
A comentat DjVip3r (11,920 puncte) acum 10 ani S-ar putea sa fii iesit simeringul de palier dinspre cutie si sa curga pe acolo, blocul nu are cum sa fie spart, ca m-am uitat peste tot. Ti-am spus, impresia e ca curge pe la simeringul de planetara din diferential, dar nu are cum sa curga ulei de motor pe acolo, poate prin zona aia curge doar, gaura fiind pe la simering de palier.
0 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 10 ani Pierderile de ulei se inspectaeaza vizual , nu pe forum.

Comentarii:

A comentat DjVip3r (11,920 puncte) acum 10 ani ...s-au inspectat, am spus destul de clar de unde curge.