4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > probleme dupa spalare motor bm...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Probleme dupa spalare motor bmw e36, ce poate fi?

salut, curand am spalat un motor la bmw e36 318i (m40), dupa spalare totul ok 5 km, dupa aia incet incet da suturi din ce in ce mai mult, cate o data nu isi tine ralantiul adica joaca foarte rapid intre 300 si 1300 +-, iar in mers daca in special cand schimb viteza prea devreme(sau putin mai devreme de cand ar trebui adik pe la 1500-2000) imi da suturi, ca si cum as lua rapid piciorul de pe acceleratie si dupa o calc....ce poate fi? stiam ca pot aparea probleme asa ca am luat decizia sa o duc la un mecanic dar....se vede ca mecanicul nu e asa bun pe cat pare, poate cineva a mai patito.... salut si multumesc anticipat

Imagini atasate

A intrebat Florin.dsf (7,260 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

6 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 10 ani Scoate fisele de pe bujii , usuca-le pe interior si bineinteles tubul bujiei din chiulasa.
+1 vot
A raspuns petri75 (26,570 puncte) acum 10 ani Salut
Dupa cum a spus si colegul,problema poate sa fie mai grava.Daca dupa curatare si uscare fisi bujii si modul aprindere tot nu functioneaza incepe prin a schimba fisele si cel mai grav modulul de aprindere..cunosc persoane care pt 15 ron la spalat au bagat apoi sute de ron in aprindere...Si inca ceva
scoate mufele ce tin de aprindere si suflale bine sigur au apa in ele,si risti defectarea calculatorului..Acest caz l.am avut chiar ieri in service mia venit o masina cu aceeasi problema

Bafta

Comentarii:

A comentat Florin.dsf (7,260 puncte) acum 10 ani Salut, am scos fisele, le-am curatat bine dar totusi nu erau ude cand am ajuns acasa cu masina, ce si unde este acest modul de aprindere? (Am aprinderea din aia cu bobina).....
A comentat petri75 (26,570 puncte) acum 10 ani pai este normal sa nu mai fie ude fiindca sau uscat de la temperatura motorului.uite cum ar sta treaba...daca fisele sau udat sau bobina, scanteia a luato pe urmele de apa ceea ce nue bn pt ca acolo este o tensiune foarte mare ceea ce duce la saparea in materialul de cauciuc la fise si ibonita la bobina.se creeaza un seant subtire si serpuit adica se carbonizeaza,daca sa intamplat asta chiar si dupa uscare scanteia va merge pe acel traseu creat.uitate cu atentie la fise cat si la bobina dupa acesti serpisorii.la fise nu se mai poate face nic trebuiesc schimbate la bobina daca se vede remedierea ar fi asta:
cu un varf de cutit cureti bine pana dai de materialul curat adica sa elimini aceea urma de carmonizare apoi cu benzina se spala bine .Si in cel din urma caz inlocueste si bobina
Mai verifica si mufa de la debitmetru sa fie uscata in interior


Bafta
0 voturi
A raspuns Florin.dsf (7,260 puncte) acum 10 ani Acesta este tipul de motor.

Imagini atasate

0 voturi
A raspuns Florin.dsf (7,260 puncte) acum 10 ani Am curatat si uscat tot ce am putut si nimic....astazi o duc inapoi la mecanic si io dau de cap! Credeam ca numai in romania se int dar se pare si in It.......
0 voturi
A raspuns ionutcosmin99 (890 puncte) acum 10 ani salut daca stau bn si ma gandesc sh eu am patit aceeasi problema si nu am putut sal repar si lam vandut e36 1.8i.deci mecanicul meu mia zis 3 probleme mari si grave:1 debilmetru de aer care ai zis si tu ca ati oscileaza relantiul 2 are niste sigurante dalea mari un tablou la motor si a 3 mia zis ca undeva sub bordul masini pe la capota an dreptul volanului are calculatorul de bord si e posibil sati fi antrat apa la el si daia el nusi mai face bn circuitul eu asa am patit daca tiam fost de ajutor bn.
0 voturi
A raspuns Florin.dsf (7,260 puncte) acum 10 ani Am rezolvat, am controlat cu un tester si impreuna cu manualul bentley, am controlat debitmetru, supapa de relanti, senzor temp.apa (ala care duce la ecu) si senzor la clapeta de accelerazie,si ala era! Ma bucur ca am reusit, manualul ala care se descarca de pe net e ffff bun! Salutare