4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Probleme M54B30?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Probleme M54B30?

Problema sta in felul urmator: consuma mult, la pornire am rateuri, ieri am avut o chestie destul de neplacuta...adica a pornit si a mers vreo 3 sec aprox intrerupt,relantiul oscileaza(la orice temperatura,dar nu foarte mult,e aproape insesizabil). Am facut diferite diagnoze(acasa) cu citirea parametrilor. Din ce m-am documentat imi face probleme LONG TERM FUEL.La mine LONG TERM FUEL Bank 1 si 2 sunt la acelasi valori(nu mereu,cea mai mare variatie a fost de 1 %)deobicei in jur de 6 % stau, si din cate am inteles trebuie sa fie intre 0-2,5 % la relanti cu temperatura de 90 grade, dar la mine e la aceasi valoare de cand pornesc motorul pana la temperatura normala si orice turatie. Am verificat DISA, merge cum trebuie, tine vaccumul dar tacane ,nu stiu care este motivul(se poate vedea video mai jos).Daca scot mufa tacanitul se opreste. Am verificat racordurile de la MAF pana in clapeta si totul este etans.

Am verificat vacumurile de la filtrul de benzina si cel din piesa F de dupa debitmetru.

Am schimbat bujiile.

Pana acum scoteam 13% in oras...acum scot 17-18%...la acelasi mers.

Ce trebuie sa fac?Ce sa mai verific?

Tacanit DISA: http://youtu.be/ODP6qZwtlCk
A intrebat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 11 ani in categoria Motor

1 Raspuns

0 voturi
A raspuns BN 13 HOI (200 puncte) acum 11 ani motorasul de relanti ;)   zic eu ;)

Intrebari asemanatoare