4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Probleme Mazda 6?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Probleme Mazda 6?

Va salut !Am cumparat o Mazda 6 motor 2.0 diesel din 2003  iar dupa aproximativ 50 km apa ajunsese la 100 grade si mi`au aparut martori in bord .Am oprit ,apa fierbea. Nu prea ma pricep la masini dar cred ca este garnitura de chiuloasa ,in ulei nu sunt 100% sigur dar cred ca a intrat ceva apa ..nu e foarte sesizabil .Imi puteti spune daca este garnitura de chiuloasa sau ce ar putea fi altceva si eventual un pret pentru schimbarea gariturii de chiloasa cu maopera ,piese tot.Multumesc !
A intrebat SpokY (5,020 puncte) acum 11 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

4 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns antonio.carsa (58,300 puncte) acum 11 ani poate sa fie termostatul blocat sau pompa de apa defecta. lasa sa se raceasca motorul apoi il pornesti si vezi daca face presiune in vasul de expansiune. Daca ai garnitura ciupita sau chiuloasa fisurata o sa faca presiune in vasul de expansiune. Stai linistit ca nu e ceva de moarte
0 voturi
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 11 ani cel mai probabil ca ai termostatul blocat pe inchis
dar inatai verifica ulei sa nu fi intrat apa in ele, vezi daca a crescut nivelul! si uitate si in vas sa nu aiba ulei(in aceste cazuri e mai nasol, reb garnitura de chiuloasa)
este posibil sa scapi doar cu un termostat defect
bafta!
0 voturi
A raspuns SpokY (5,020 puncte) acum 11 ani Multumesc baieti ,si eu ma gandeam ca daca era garnitura arsa nu cred ca mergeam 50 km cu ea ..
+2 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
In primul rand verifica termostatul(nu neaparat prin demontare,poti sa vezi si furtunul pe care e daca e cald sau rece,in functie de temperatura motorului.
Apoi verifica radiatorul,daca se incalzeste uniform si dupa ce s-a rezolvat cu termostatul(stii sigur ca e bun),radiatorul in cateva minute de la deschiderea termostatului trebuie sa fie cald uniform.In caz contrar,ideal la o masina cumparata sh si la care desfaci sistemul de racire,e bine sa pui un furtun de apa in partea de sus la radiator si ceve detergent si sa lasi sa curga totul jos.100% ai si ceva mizerie pe acolo.
Daca radiatorul si termostatul sunt bune,atunci ramane pompa de apa.Pompa se paote verifica cel mai simplu,cand se deschide termostatul si accelerezi,tine mai strans in mana un furtun de apa.Ar trebui sa se umfle.
Apoi,cu lichid racire schimbat,termostat ok,pompa ok,radiator ok,ramane ventilatorul.Se verifica siguranta(multimetru) apoi daca primeste curent si in cele din urma ventilatorul(sa nu fie blocat).Tot aici se verifica si termocupla(cea care da comanda la ventilator).
Cu cele de mai sus ok,ramane garnitura de chiuloasa,pentru asta va trebui sa monitorizezi cateva zile de mers nivelul apei si al uleiului.Deasemeni,garnitura se poate proba desfacand la rece capacul de la rezerva de antigel,daca apa este aruncata afara cand motorul e rece,problema e garnitura.
P.s.Inainte de toate,fa o aerisire de instalatie,posibil sa ai surprize.

Comentarii:

A comentat picard7 (110 puncte) acum 4 ani Un raspuns logic, simplu si complet. Si eu am aceeasi problema. Multumesc pt. clarificari!