4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Probleme relantiu si acelerare...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Probleme relantiu si acelerare bmw e36 318i?

Salutare am un bmw e36 318i an 94,am niste probleme cu el adika il porenesc meg ce merg dupa care ma opresc pt ceva anume circa 2 minute dupa ce pornesc iarasi am un relanti foarte mic adica 500 masina nu merge rotund de loc nu se acelereaza trebuie sa acelerezi de doua ori ca sa pot sa plec si ajung cu pedala la jumate si depdata parca moare asa nu mai isi ea viteza merge 10 metri asa pe urma o ea deodata,se aud si niste mici rateuri pe toba (nu se aude foarte tare).Va multumesc frumos!!
A intrebat zagoo (2,210 puncte) acum 12 ani in categoria Motor

7 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns sergiu_88 (7,680 puncte) acum 12 ani verifica bujiile sonda lambda debitmetrul de aer pompa de benzina ...pot fii multe cauze

Comentarii:

A comentat zagoo (2,210 puncte) acum 12 ani ms frumos o sa incerc prima data cu bujiile sa le schimb bujiile champion sunt bune??
+1 vot
A raspuns sergiu_88 (7,680 puncte) acum 12 ani da sunt bune vezi sa fie la fel la filet ma refer la lungime...
+1 vot
A raspuns petri75 (26,570 puncte) acum 12 ani Iti recomand Beru .. Bosch sau UltraX
Daca iti da rateurii verifica aprinderea Si daca mai este la punct

Comentarii:

A comentat zagoo (2,210 puncte) acum 12 ani da rateuri foarte mici se aud foarte usor.cal acleratia la podea si ea se duce pana la 2000 de ture,dupa care dintro odata fuge o ea si trebuie sa dau un pik un ea adika sa ai dau cu a 2a pana pe la 70 -80kmh dupa care isi revine sta relantiu la 900 mere fara probleme dupa.
A comentat comancatalinlaurenti (100 puncte) acum 7 ani Care era cauza ?
+1 vot
A raspuns petri75 (26,570 puncte) acum 12 ani Iti recomand un test la un service autorizat posibil vreun senzor defect sau are contact imperfect (mufa oxidata)
-bobina
-fise
-buji astea le poti verivica tu restul doar pe test

Comentarii:

A comentat zagoo (2,210 puncte) acum 12 ani Va salut din nou as mai avea o mica probleme la usile spate se deschid doar din interior de afara nu merg care ar fi problema sa fi iesit sarmele alea de pe akolo??Si in legatura cu masinile pe bg cred-ti ca va intra legea acea ca vad ca sau pus pe treba astia sa se merga cu masina decat 30 de zile.TAMPENIE MARE
A comentat petri75 (26,570 puncte) acum 12 ani Nu sau mai deschis amundoua o data sau sa stricat odata una si apoi cealanta ?
A comentat zagoo (2,210 puncte) acum 12 ani pe rand din cate imi amintesc eu
+1 vot
A raspuns petri75 (26,570 puncte) acum 12 ani Iti recomand sa dai o fata de usha jos si ai sa vezi care este problema posibil sa rupt ceva de la manerul care actioneaza de afara si probail amundoua au aceas problema

Succes

Comentarii:

A comentat zagoo (2,210 puncte) acum 12 ani si care ar fi problema daca nu sau mai deschis amundoua de odata ca nu mai stiu sigur.
A comentat petri75 (26,570 puncte) acum 12 ani Posibil acesta cauza sa fi fost de la inchiderea centralizata dar mai greu,ai sa vezi cel mai bn dupa ce dai fetele de usi jos
0 voturi
A raspuns zagoo (2,210 puncte) acum 12 ani ms frumos de ajutor o sa ma apuc zile astea sa vad ce ee pe akolo,si o sa va spun ce am facut.

Comentarii:

A comentat zagoo (2,210 puncte) acum 12 ani Am inca o mica problema nu ea demaraj masina se aude un thu thu thu si nu ea.Un prieten mia zis ca e de la asc sa ai scot siguranta ca de la aia este pt ca asc ala cica imi taie benzina.Daca ee de la asta stie cineva unde este loculul ei in tabloul de sigurante??
A comentat Florin.dsf (7,260 puncte) acum 11 ani Scrie pe capacul sigurantelor pe spate, ce ai rezolvat cu rateurile? Era cumva ICM valva de relanti?
A comentat zagoo (2,210 puncte) acum 11 ani sincer nu a mai facut asa figuri.miam bagat un pik nasu pe la debimetru pe akolo lam curatat,suflat etc.Spunemi te rog de la ce nu ea demaraj??
A comentat Florin.dsf (7,260 puncte) acum 11 ani Eu am rezolvat problema astazi (era sonda de la "fluture" aia care se deschide cand accelerezi), deci: prima treaba ar fi sa ii faci o diagnoza si sa vezi ce spune, daca nu spune nimic trebuie luat fiecare componenta in parte si controlata cu testerul, componentele sunt: DEBITMETRU(are sensor de temperatura+senzor de cantitate a aerului) una dintre ele daca nu merge, masina nu merge bine, ICV fiind supapa de relati sau ralanti cum se mai spune... trebuie curatata si verificata daca merge bine, sonda de temperatura a motorului (nu aia care iti arata in bord), si senzorul de.la.fluture (care imi facea figuri mie), ca sa le verific eu miam cumparat un tester si uitanduma pe manualul ala "bentley bmw......" descarcat de pe net, am verificat toate cele mai sus, urmeaza.sa verific sonda de oxiden lambda"(asa ca curiozitate).....daca vrei sa te ajut sa faci toate testele contacteazama la floryn_dsf91@yahoo.com.    valorile care iti trebuie sa.le vezi daca sunt corecte difera.de.la.model motor la altul.....salutare
A comentat Segarceanusga (100 puncte) acum 9 ani Salut ...sunt nou pe acesta site am si eu o problema cu masina un bmw 318i valvotronic 143 cp se tureaza greu cand incerc sa o calc brusc parca ma tine cine de bara din spate nu trage deloc parca ar fi o dacia veche azi m-am bagat sub masina si am gasit muta de la sonda lambda scoasa am push la loc dar tot la fel merge nu stiu ce sa ii fac
0 voturi
A raspuns ciochinabossu (140 puncte) acum 7 ani Salut am cumpărat si eu un 318 am facut cu el  1000km  după ce l-am cumpărat si după nu mai tine relantiul si mai merge motorul rotund cine ma poate ajuta