4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > probleme turatie.?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Probleme turatie.?

golf 3 8v 85kw motor ADY din 95 116cai , porneste un pic greu,,cate odata nu isi tine relantiul si se opreste,,cate odata zici ca merge in 3 si miroase a benzina nearsa, cate odata se tureaza singura 1200 1300 1200 1300, am bagato pe tester senso lambda si sensor hall . am facut urmatoarele luvrari, curatat clapeta de acceleratie,schimbat lambda,v erificat furtunele de aer.totu e ok, nu am schimbat sensorul hall fiind..poza de mai jos. dupa voi poate sa fie acesta care duce la mersul masinii incorect?

ce ma sfatuiti sa mai fac in caz ca nu schimba nimik sensorul asta? reglat culbutori?

Imagini atasate

A intrebat ionica.dsf (3,270 puncte) acum 11 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

6 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns ionica.dsf (3,270 puncte) acum 11 ani ma ajuta si pe mine cinevaa?
0 voturi
A raspuns justsmoke (210 puncte) acum 11 ani mai prietene , daca ti.a mers bine inainte SCHIMBAL .
0 voturi
A raspuns tm30amp (41,870 puncte) acum 11 ani un diagnostic computerizat i-ai facut?
0 voturi
A raspuns ionica.dsf (3,270 puncte) acum 11 ani da imi da eroare lambda si sensor hall.. lambda am achimbato so sensorul il schimb joi dar multi imi spun ca nare cum sa fie ala
0 voturi
A raspuns bobi91 (14,410 puncte) acum 11 ani culbutori la golf 3 sunt pe ulei si se regleaza automat, aceiasi problema o am si eu la un vento la rece imi porneste greu si imi sta subturata cam pe la 300 rpm si cand motorul se incalzeste relantiul sta ridicat cam pe  la 1300 rpm , inca nu ma rezolvat problema , nu stiu care ar fi cauza . verifica si debimetrul de aer

Comentarii:

A comentat bobi91 (14,410 puncte) acum 11 ani app asta e motorul de 2l la 116 cp
0 voturi
A raspuns petri75 (26,570 puncte) acum 11 ani Schimba senzorul Hall si curata bn mufa care intra in el.
Apoi verifica asa:
-porneste motorul si lasal la relanti
--verifica capacul delcou daca prezinta fisurii sau urme de carbonizare datorita furtului de curent
-scoate pe rand cate o fise de la bujie si vezi ce schimbari ai la motor daca la vreuna din buji nu se somte nimic sau nu moare motorul verifica daca ai scanteie la capatul fisei,scoate bujia si verifico daca da scanteie in capul electrodului.(inlocuiesteo)
daca bujia e calaminata rau si neagra ai putea avea ceva pe acel piston si asta ar suna cam asa:
-supapa arsa
-secmenti aliniati
-secmenti foarte uzati sau rupti

Intrebari asemanatoare

Probleme turatie? (2 raspunsuri)