4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Revin cu aceeasi prblema la ve...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Revin cu aceeasi prblema la vectra c 1.9cdti, 120 cp, ce sa fie???

http://www.4tuning.ro/help/probleme-tehnice/transmisie/problema-mare-ce-s-o-fi-intamplat-rog-ajutor-73523.html - aici e intrebarea initiala, rog ajutor cine poate...

Am fost la service, au demontat electromotrul, s-au uitat la distributie(fara sa inlatura cmplet capacul) au zis ca e in regula, dupa care am zis sa dea baia de ulei jos, dar au motivat ca e complicat, ca e sub jug si ca mai bine se da motorul jos cu totul...

Ideea e ca motorul e "teapan", nu misca un mm, volanta pare in regula si prin "fereastra" ei de vizitare si prin locul unde vine electromotrul... In afara de griparea motorul, care zic eu ca e imposibil, ce as mai putea verifica fara sa scot tot motorul afara?

Cutia ar putea pune problema asta? Sau ce ma sfatuiti, va rog...Mi-e sila sa dau motorul jos, pentru ca am mai facut operatiunea asta la o masina trecuta si dupaia trepida foarte tare si nu prea am fost multumit, deci incerc sa evit cat mai mult posibil treaba asta...

Multumesc!

A intrebat yupyy007 (470 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

1 Raspuns

+2 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
Mare parte din cauzele posibile ai primit la intrebarea din link.
1.La distributie nu te uiti pe la capac,nu e dry-cooker.Se putea demonta macar accesoriile si partea de sus a capacului.
2.Motorul tau e blocat din cauze mecanice,si aici ai putine posibilitati:motor gripat sau distributie praf plus urmarile ei,cutie de viteze praf si sau diferential,din moment ce masina se misca de pe loc cade diferentialul.
Va trebui sa dai baia de ulei jos,nu prea cred ca singura solutie este sa desfaci si sasiul.Ulei mai era in motor cand a suflat cu rally ultima data?

Comentarii:

A comentat yupyy007 (470 puncte) acum 10 ani Era ulei, cam 4-4.5litri... Cred ca singura solutie este sa gasesc un service sa faca ce vreau eu, nu ce vor ei... Si nu inteleg de ce nu dau cutia jos/baia fara motor, atata timp cat platesc manopera pentru asta...
Multumesc de ajutor!
A comentat asandulescu (70,190 puncte) acum 10 ani "nu e dry-cooker"  
:)))))
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Nu dau cutia si baia sau doar baia jos fara motor deoarece manopera creste binisor daca se demonteaza intai motorul,4 5 ore iti pune sigur daca nu mai bine.
Eu inca nu am inteles ce jug sau ce are masina ta sub baia de ulei,motorul de 1,9dti nu il stiu dar 2,2dti nu are nimic suspect care sa treaca pe sub baia de ulei.
Eu zic intai sa demontezi bujiile sa vezi daca se invarte normal,poti invarti de la distributie,si totodata sa desfaci si capacul,chiar daca la came(banuiesc ca acolo s-au uitat) cureaua e in regula,nu poti stii ce s-a intamplat in totalitate.
A comentat yupyy007 (470 puncte) acum 10 ani motorul am incercat sa il invart si din vibrochen si din volanta, dar e teapan, nu misca 1mm...insa nu am dat bujiile jos..
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Bine ca nu a pornit daca l-ai invartit pe compresie.:S
A comentat yupyy007 (470 puncte) acum 10 ani ok, o sa incerc sa il invart si fara bujii, multumesc de ajutor!