4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Salut am si eu o intrebare..dc...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Salut am si eu o intrebare..dc uneori imi porneste greu la cald?

A intrebat T_OGGO (420 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

11 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 10 ani Trotineta ?
Specificati marca/model/an/motor . E greu ?
0 voturi
A raspuns T_OGGO (420 puncte) acum 10 ani Scuze am uitat sa spun marca...este vw golf 4 motor 1.4 16v din 98
–1 vot
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 10 ani Conteaza stare bujii,filtru aer si baterie sanatoasa .
Conteaza un filtru benzina bun si curat si o pompa de benzina sanatoasa.

Comentarii:

A comentat LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 10 ani Si daca avea un......... rover 75, 2.0 benzina ii dadeai alt raspuns ? Tot asa ii raspundeai.
Ce-i drept nu a specificat benzina/motorina.
Dar la benzinare, nu conteaza motorul, caci cauzele 99% sunt aceleasi. Toate au bujii, filtru` de aer, filtru` de benzina si pompa.
A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 10 ani Degeaba ii da-i minus pt ca el stie de ce a intrebat.
De ex Loganul porneste greu la cald din cauza senzorului de pe volanta...si daca zicea omu' ca are Logan, fi sigur ca turbojack ii spunea si de acel senzor....
Ar trebui sa te opresti din comentarii rautacioase...daca ai fi avut ceva de zis pentru al ajuta pe om...aia ar fi trebuit sa zici.
A comentat LEONARDGL (6,080 puncte) acum 10 ani ai ceva impotriva.....roverului 75?? personal am unul si nu m-a lasat niciodata la greu!!! scuze ca ma bag in seama .
A comentat LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 10 ani @alex: Sigur numai din cauza aceea nu poate porni un logan ? Tot acesta era raspunsul si e treaba mea daca dau sau nu raspunsuri rautacioase cand .......... infine.
@LeonardGL: Am spus ca fapt divers..... a fost prima masina care mi-a venit in minte :)
A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 10 ani Nu numai din acea cauza nu poate porni,am si specificat, ca enumera si aceasta cauza, daca era sa fie Logan.
+2 voturi
A raspuns T_OGGO (420 puncte) acum 10 ani pai bujiile si filtru de aer sunt noi au o saptamana ....uni spun ca poate e vreo sonda de temperatura ca uneori se tureaza singura pana la 3...4000 de ture

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Sunt bujiile de care trebuie?Fisele(rezistenta teoretic) au fost verificate?Senzorul de temperatura nu da acceleratii aiurea,de fapt motorul nu se accelereaza singur(decat din defect mecanic).REparatii in ultimul timp au fost efectuate?Becuri aprinse in bord?
0 voturi
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 10 ani Cand ai schimbat uleiul ultima oara ?

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Haide ma ca ai zis-o,comentezi despre turbojack ca a zis filtre si bujii(lucru care se verifica la majoritatea problemelor de motor la benzinare) si il iei cu uleiul?Ce treaba are uleiul cu acceleratia in gol?
A comentat LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 10 ani Daca uleiul isi pierde din proprietati, la cald se subtiaza si poate fi o cauza, in cazul in care nu e de la bujii, pompa, etc. Stiu caz la 1.0 MPI. Iar 1.4 parca tot MPI e.
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Mie imi suna ca coindidenta,daca ulei este in motor,asta tot se invarte.Se invarte mai greu daca uleiul e facut vaselina.Nu se leaga de problemele de alimentare sau aprindere.
0 voturi
A raspuns T_OGGO (420 puncte) acum 10 ani pai bujiile leam cumparat dupa serie si codul de pe ele adica sunt tot aceleasi dar mie mia umblat cineva la motor si a scos termostatul si am mers vreo 4 luni fara ca ma tot aburea ca nu trebe si una si alta ...si de aia eu cred ca sa defectat vreo sonda de temperatura si aia poate trimite date false catre soc si de aia sa se si tureze asa de una singura ca nu se intampla des se intampla destul de rar dar problema e ca se intampla si dc?
0 voturi
A raspuns T_OGGO (420 puncte) acum 10 ani pai uleiul lam schimbat am facut doar 7000km cu el fisele leam verificat adica sa nu fie intrerupte sa nu lucre vreo bujie si nu mi aprins nici un bec in bord care sa semnaleze vreo problema...pur si simplu dintr-o data au inceput problemele astea si au aparut amandoua odata deci se leaga si cred ca au la baza aceasi problema

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Senzorul de soc(knock) daca trimite date false iti taie benzina,in nici un caz nu iti  da in plus.Posibil senzorul de temperatura,dar in cazul asta ar trebui si consum marit.Temperatura in bord este indicata?
Descrie problemele pe larg,adica cand se accelereaza cum si cand o face(in treapta,de la relanti) si pornitul greu la cald cum se manifesta(porneste si se opreste,mai dai o cheie,invarte mai mult decat normal,porneste doar accelerata).De obicei acceleratia in gol e din cauza aerului fals sau in exces.clapeta de acceleratie e cablu sau electrica?
0 voturi
A raspuns T_OGGO (420 puncte) acum 10 ani pai sa incep cu inceputul..de turat se tureaza uneori in mers daca o scot pe liber dar mentzionez se intampla rar..odata la 2 saptamani si se tureaza pana la 3...4000 dupaia iar scade dupaia iar urca de parca ar accelera cineva nu se tureaza repede asa lent nu urca si coboara brusc turometru si cu pornitu patesc in urmatorul fel...dimineatza porneste fff bine daca las motorul 10 minute pornit si dupaia il opresc 10 sau 15 minute nu mai porneste trebe sa dau la automat fff mult o ia cel putin de 10 ori mai greu decat e normal...probleme cu bateria exclus am baterie buna ....

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Ce toarna cu negative pe aici:S..Fa un log in mers cand e cald,asa poti fi sigur ca nu e de la electronica.de verificat furtunele de aer si vacuum,prinderea galeriei de admisie si garniturile ei,fixarea in pozitie a injectoarelor.Acceleratul de una singura are 3 posibilitati(din cate stiu eu):aer fals(furtune sparte,prinderi,garnituri),impus de ecu(regenerare dpf sau valori eronate senzori) sau incarcarea bateriei(daca alternatorul e pe duca si motorul are tendinta de a se opri sau ai role blocate la cureaua de accesorii,in nici un caz pana la 4000rpm).
0 voturi
A raspuns T_OGGO (420 puncte) acum 10 ani apropo acceleratzia e electronica si mai ceva legat de intrebarea ta...cand odata a pornit nu se mai opreste ca ai intrebat o pornesc si pot sa plec nu se opreste dinou
+5 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 10 ani Cu mare greu s-a aflat de model si motor. Si mai greu am aflat ce are nou motorul si cum se manifesta.
In concluzie se verifica turatia la pornire si caderea tensiunii pe baterie ( am podul plin de "baterii bune" si motoare pe butuci).Posibil ca electromotorul sa invarta prea incet .
Se verifica pe tester functionare EGR. E pacatos , si da semenea simptome. Se poate "blinda" de test , dar va aprinde check-ul.
Se masoara compresia la cald;pot aparea surprize..
Se curata si adapteaza clapeta de acceleratie.
Se verifica presiunea barometrica .
Se verifica incarcare alternator .
Se inlocuieste filtrul benzina; atentie, sa fie cel prescris ( nu e simplu,ci are supapa in el ) .Ideal de verificat si presiune benzina la cald.


ps. Liquid-ule , amu' e bine ? :):):)  Baga mare si ia notite , ca sa le mai scrii pe aici cu copy-paste.

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Ai uitat sa ii zici sa schimbe si uleiul la urma..o fi de acolo:S
+1 vot
A raspuns LEONARDGL (6,080 puncte) acum 10 ani Ce calitati trebuie sa intrunesti ca sa fii ''EXPERT''??? Dragii mei experti dumneavoastra numai despre ulei ,bujii si fise de bujii ati auzit la o masina???...comentez lucrul acesta deoarece am urmarit  sfaturile si comentariile  dvs si foarte multe se rezuma doar la...ulei si bujii...! Imi cer scuze daca v-am deranjat cu ceva!

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Trebuie sa faci 80k puncte.Alea de obicei sunt uitate de multi si reprezinta marea problema a benzinarelor.Dvs daca sunt expert in practica si nu puncte aici(nu e mare branza sa fii la puncte)de ce nu aruncati un raspuns direct la problema colegului?