A raspuns
bitanu_daniel
(140 puncte)
acum 10 ani
Fenomenul se numeste ,,limp mode,, si este defapt o protectie a motorului comandata de ecu (calculatorul masinii). Acesta se reseteaza la fiecare pornire noua a motorului si revine cand ecu depisteaza anomalii.
Se ajunge aici daca (primele doua sunt cele mai intalnite in 90% din cazuri si cred ca astea sunt de vina si in cazul de fata):
- sunt probleme cu instalatia de vaccum (pompa de vaccum, rezervor vaccum, furtune, electrovalve, actuator turbina), deci pierderi de vaccum;
- s-a mers mult cu motorul subturat si s-a blocat geometria variabila a turbinei si necesita curatare (nu poate fi făcută in spatele blocului ;) ) ;
- reglaj incorect al tijei actuatorului;
- ruperea axului turbinei;
- fisuri si defecte pe instalatia de joasa si inalta presiune aer (filtru aer infundat, debitmetru defect, furtune crapate, intercoler fisurat, clapeta egr blocata);
-egr murdar;