4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Salut!Am un bmw 530 d e39 si a...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Salut!Am un bmw 530 d e39 si are o problema si nu reusesc sa ii dau de cap , va rog sa ma ajutati??

Am un BMW 530 d e 39 an 2002 care l am luat cu biela iesita prin bloc si turbo praf , i am luat alt motor alt turbo am luat toate anexele de pe motorul cel spart dupa ce a fost terminata masina a pornit la prima cheie , la fel porneste si acum dar scoate enorm enorm enorm de mult fum negru consuma la inceput aproape 40 % motorina si nu trage intra turbo in reprize da sa intre turbo , se opreste iara da iara se opreste , precizez ca turbo ce l am cumparat nu avea absolut deloc joc in ax , motorul parca trage in reprize dar nu cum trebuie sa traga , merge foarte slab va rog dati-mi o mana de ajutor sau vreun sfat . MULTUMESC!
A intrebat tonykart_ro (520 puncte) acum 11 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

18 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Ai luat masina cam facuta varza,esti sigur ca doar blocul motor si turbo au fost afectate?
Daca turbo cel nou este bun,actuatorul lui in ce stare e?Deschide cand trebuie(turbo in reprize poate fi de la vacuum sau de la turbina in sine,aprp de turbina e noua sau reconditionata?)?
Fumul negru vine de la combustibil in exces,de verificat sondele lambda,debitmetrul si egr.Cu astea poti incepe.
O diagnoza  ai facut la noul motor?
Sa inteleg ca ai schimbat doar locul motor si turbo?Restul au ramas anexele vechi?
+1 vot
A raspuns stefanST (19,540 puncte) acum 11 ani De verificat furtune turbo ( posibil si intercooler infundat), senzori MAP( nu stiu cum e la motorul tau dar unele masini au MAP simplu si altele au T-MAP care citeste si temperatura aerului din admisie), MAF, comanda electrica sau vacumatica a geometriei, daca e electrica verifici actuatorul si comanda lui, daca e vacumatica verifici furtunasele de vacuum si electrovalvele de comanda, presupun ca filtrele sunt schimbate, in alta ordine de idei poti sa faci un log in mers cu un tester pe care sa urmaresti parametri de injectie si turbina. Bafta
0 voturi
A raspuns tonykart_ro (520 puncte) acum 11 ani Am cumparat motorul fara anexe adica blocul cu chiuloasa baia de ulei  si cam atat  , intercoolerul l am spalat cu benzina toate furtunele la fel le am spalat cu benzina le-am facut ca si noi turbo nu este reconditionat este dat jos de pe masina care a functionat dar nu avea axul joc deloc , anexele au ramas de pe motorul spart
0 voturi
A raspuns tonykart_ro (520 puncte) acum 11 ani Masina cand am luato  nu am stiut ca e biela iesita prin bloc si am vrut sa ii anulez turbo sa vad cum suna motorul pornit , cand m am uitat turbo era deja anulat  , i am dat o cheie a pornit si nu scotea gram de fum decat ca trepida motorul ca mergea in 5 cilindri
0 voturi
A raspuns tonykart_ro (520 puncte) acum 11 ani Diagnoza i-am facut dar nu a facut la fiecare anexa in parte sa verifice , a zis ca poate sa fie de la injectoare poate de la nu stiu ce senzor poate de la pompa de inalta acuma sa le schimb pe toate astea nu prea i-mi vine egr ul l am curatat l am facut ca si nou  in interior , Nu stiu care este actuatorul la turbo?!

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Actuatoarele de la trubo le gasesti pe turbina,au fie o mufa electrica fie un furtun de vaccum.Descarca 2 3 poze de pe  goagle ca sa iti faci idee cum arata.
–3 voturi
A raspuns M_FL (90 puncte) acum 11 ani vand motor complet 3.0d 204cai

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Bazarul e 2 click-uri mai in dreapta,dupa forum.
0 voturi
A raspuns cristyyoo (27,820 puncte) acum 11 ani vacumul care vine in admisie la-ai bagat?

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani De cand are diesel vaccum in admisie?
A comentat cristyyoo (27,820 puncte) acum 11 ani nu stiu de cand de ne cand ideea e c bmw-u are un furtunas de vaccum care vine in admisie si ala lucreaza cu turbina...;)
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Nu prea am inteles ce ai vrut sa zici,nu doar benveu are sistemul asta,si la orice masina pe benzina vacuum-ul este preluat din despresiunea formata in clapeta de acceleratie,iar la diesel ai o poma de vacuum.
Daca tu imi gasesti un benveu diesel cu clapeta de acceleratie si vacuum pe ea,anuta-ma si pe mine.
A comentat kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 11 ani benveu??????????????????
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani @kenel:Eram ironic la teoria  colegului cristyyoo,care zice ca la BMW-uri e un vacuum care vine pe admisie,de parca benveu e unic si nu mai exista vacuum pe admisie la altele.Era pura ironie.
A comentat manw (100 puncte) acum 10 ani are dreptate  stefan.angelo nu ai sa gasesti diesel ce cu clapeta de acceleratie si vacum din admisie:))
0 voturi
A raspuns tonykart_ro (520 puncte) acum 11 ani am gasit intro ''butelie'' mica de plastic ce intra niste furtune de vacum , cand am demontato de pe motorul spart am suflat in ea si a curs niste apa, poate sa fie veva de acolo?

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Pot fi multe de acolo,cel mai sigur ai gasit pompa de vacuum,la diesel vacuumul este facut de o pompa de vacuum.
Nu era prinsa de ceva care o invartea?Tu ai folosit-o si pe motorul nou?
Din ea pleaca comanda pentru egr(de acolo poate proveni foarte mult fum),comanda pentru turbina si pentru simptomele masinii poate fi de acolo.
A comentat cristyyoo (27,820 puncte) acum 11 ani da aia este! pompa de vaccum lucreaza cu restu accesoriilor pt turbina vaccumu de acolo provine!! Si apa acolo nu e ok!
0 voturi
A raspuns tonykart_ro (520 puncte) acum 11 ani numarul 6 din imagine , acolo am gasit apa

Imagini atasate

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Numarul 6 nu este pompa de vacuum,pompa de vacuum e piesa de la numarul 1.Deci daca era apa la 6,acum ai sigur si in pompa de vacuum si de aceea iti merge in suturi turbo.Desfa piesa numarul 1(pompa de vacuum),curata bine si trebuie sa cureti si furtunele,cu aceasta ocazie le si verifici pentru crapaturi.
A comentat cristyyoo (27,820 puncte) acum 11 ani domnu ironic piesa cu nr 1 nu este pompa  de vaccum este o electrovalva asa ca nu mai induce lumea in eroare!!! Pompa de vaccum este actionata de pinionul de la axa cu came!!!
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani @cristyyoo:Te contrazici singur de 3 ori,ai scris pe aici 3 locatii diferite pentru pompa de vacuum,apoi te mai constrazici si cu altii.
Da ai dreptate,aia e o electrovalva si pompa de vacuum e in capatul axului cu came,scuzele mele pentru neatentie.
A comentat cristyyoo (27,820 puncte) acum 11 ani stefan.angelo nu ma contrazic cu nimeni cred ca  tu esti cel care te contrazici aiurea cu toata lumea doar de dragu de a avea posturi cat mai multe... ! daca ai citi atent ce am scris eu ai sa vezi ca nu am dat 3 locati pt pompa de vaccum:)
0 voturi
A raspuns tonykart_ro (520 puncte) acum 11 ani Maine o desfac! Si fumul?! sa fie tot de acolo?
0 voturi
A raspuns cristyyoo (27,820 puncte) acum 11 ani parerea mea inainte sa desfaci jumate din masina e sa verifici turbina daca umfla furtunu de la admisie in ture si daca da verifica mai degraba injectoarele pt ca e problwma des intalnita la 3.0 si in plus daca ai folosit inj de la motoru spart e psibil ca exact injectoru de la pistonu spart sa fie bagabont si in loc sa pulberizeze moto o pisa de acolo rezulta si fum si mers neregulat si risti sa crape iar piston/biela!!!

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani :))=))) Asta nu am mai auzit-o,cum dracu sa crape ma nene pistonul si biela de la in injector vagabont?Ele nu stau tot timpul deschise sa bage 300 de atmosfere sa crape pistonul.
A comentat zbarcica (160 puncte) acum 11 ani salut, un injector poate topi un piston.
+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani @colegul cu intrebarea:
O data ce nu ai erori in bord,ecu stie ca toate merg ok.
Daca ai gasit apa in sistemul de vacuum,desfa toate furtunele,le sufli cu aer comprimat,se demonteaza si pompa de vacuum(e in capatul axului cu came,scuze pentru eroare de mai devreme),la fel se curata si se verifica functionalitatea ei.
Se verifica deasemeni si furtunele de vacuum,daca sunt in primul rand puse unde trebuie si daca nu sunt mancate de timp,crapate(uite pe interiorul indoiturilor,acolo crapa cel mai des),verifica si furtunul de la frana(vacuum).
Daca ai rezolvat cu toate si problema nu se rezolva,atunci verifica functionalitate egr,daca deschide,daca nu e blocat.
Daca cu toate cele de mai sus rezolvate(si sunt cateva furtune amarate si vreo 5 suruburi,nu jumatate de motor) nu se rezolva,revino cu un update.
+1 vot
A raspuns tonykart_ro (520 puncte) acum 11 ani Maine dimineata asta fac!Multumesc!
0 voturi
A raspuns tonykart_ro (520 puncte) acum 11 ani Am desfacut toate furtunasele si acea butelie de plastic si vacumul electric le am verificat si nici o ameliorare

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani De suflat cu aer comprimat?Au fost uscate de apa?Pompa de vacuum lucreaza(pornesti motorul si pui un deget pe unul din furtunase,daca trage inseamna ca pompa merge,nu e o verificare prea sigura).Actuatorul de la turbo?
A comentat cristyyoo (27,820 puncte) acum 11 ani tonykart_ro dute cu ea la tester si si vreifica parametri la injectoare.....si pun pariu ca e  unu fu...t !!
A comentat zbarcica (160 puncte) acum 11 ani pompa de vacuum se verifica pe frane.
–1 vot
A raspuns zbarcica (160 puncte) acum 11 ani pe langa injectoare de verificat, ar trebui sa verifici evacuarea...daca ti-a "scos copita" cu siguranta a dat ulei in admisie...daca evacuare nu ie (cum trebuie) nici turbina nu se invarte, nici presiune in galerie nu ie (adeca aer la ardere cat trebuie).de aici amestecul prost motorina-aer si fumul negru.parerea mea.
0 voturi
A raspuns zbarcica (160 puncte) acum 11 ani partea de vacuum si de verificat convertorul de presiune se verifica relativ simplu urmaresti tija variabilei(de la turbo) daca se misca.ai desfacut egr? ai verificat convertorul de presiune ce comanda egr?
0 voturi
A raspuns tonykart_ro (520 puncte) acum 11 ani Salut! Nu i am dat de cap , am duso la un service a pus alte injectoare si la fel merge nicio schimbare  , inca mai cauta la ea , intrebarea mea este , pompa de inalta se pune in vreun fel la punct?
0 voturi
A raspuns ghimis_gms (2,100 puncte) acum 10 ani daca tot nu i-ai dat de cap te sfatuesc sa mergi la bavaia sa-ti remediezi problema nu te uita la cateva sute de euro