A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 12 ani
@colegul cu intrebarea:
O data ce nu ai erori in bord,ecu stie ca toate merg ok.
Daca ai gasit apa in sistemul de vacuum,desfa toate furtunele,le sufli cu aer comprimat,se demonteaza si pompa de vacuum(e in capatul axului cu came,scuze pentru eroare de mai devreme),la fel se curata si se verifica functionalitatea ei.
Se verifica deasemeni si furtunele de vacuum,daca sunt in primul rand puse unde trebuie si daca nu sunt mancate de timp,crapate(uite pe interiorul indoiturilor,acolo crapa cel mai des),verifica si furtunul de la frana(vacuum).
Daca ai rezolvat cu toate si problema nu se rezolva,atunci verifica functionalitate egr,daca deschide,daca nu e blocat.
Daca cu toate cele de mai sus rezolvate(si sunt cateva furtune amarate si vreo 5 suruburi,nu jumatate de motor) nu se rezolva,revino cu un update.