4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > SALUT.Am un nissan sunny 1.4 1...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

SALUT.Am un nissan sunny 1.4 16v si nu stiu de ce se incalzeste foarte repede apa.Ce parere aveti?

Am planat chiuloasa si am facut supapele,am schimbat radiatorul si am dat si termostatul jos,dar cand e cald nu scade acul la jumate
A intrebat s_victor (220 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

4 Raspunsuri

+5 voturi
A raspuns Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 10 ani In primul rand, de ce ai scos termostatul? Daca ai lucrat la chiuloasa si cel vechi era defect, ma gandesc ca inca 40-50 de lei un termostat nu era mult. In al doilea rand, se incalzeste repede. Asta nu e o problema, dimpotriva, a ajunge la temperatura optima de functionare repede e bine pentru consumul de carburant. Problema este daca se incalzeste peste limita normala.

Comentarii:

A comentat Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 10 ani Ca fapt divers, totusi, verifica nivelul antigelului.
0 voturi
A raspuns s_victor (220 puncte) acum 10 ani Am luat si termostat nou dar nu e bun, deschide prea tarziu. stiu k nu-i rau ca se incalzeste repede dar cand e cald afara se apropie acul de rosu si cu ventilatorul pornit nu scade, scade putin numai daca o tin peste 100/ora. Dimineata si seara merge. am schimbat si radiatorul si e la fel
+2 voturi
A raspuns Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 10 ani Verifica daca ai scurgeri de antigel. Nu ma refer la pierdut 1 litru la suta de km, ci la mici crapaturi ale diferitelor componente. O mica fisura e suficient pentru ca sistemul sa nu mai faca presiunea de care are nevoie. Pentru linistea ta, schimba capacul de la vasul de expansiune sau de la radiator (nu stiu concret ce fel de sistem este).Daca nu se rezolva, pasul doi ar fi incercarea de a scoate posibilul aer ramas in sistem (gasesti tutoriale faine pe net). Daca nu reusesti sa-i dai de cap, urmeaza vestile rele, dar pana atunci incearca ce ti-am zis.
0 voturi
A raspuns s_victor (220 puncte) acum 10 ani nu are vas de expansiune inchis sa faca presiune, vasul are un singur furtun care alimenteaza radiatorul