4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Salut,la un Renault 18 turbo 1...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Salut,la un Renault 18 turbo 1,6 125 cp vreau sa stiu daca, turbina trebuie sa se invarta la relanti ??

Salut, la un renault 18 turbo 1,6   125 cp am 2 probleme ,1vreau sa stiu daca turbina trebuie sa se invarta in relanti ,pt ca la mine nu se invarte decat cind accelerez mentionez ca turbina a fost verificata la o firma care se ocupa de peste 10 ani de turbine si este ok si problema nr 2 daca are cineva schema de vacumuri de la carburator.
A intrebat dominator (310 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

8 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns Giuliano_G (1,130 puncte) acum 10 ani Salut!!!  Eu detin 2 masini ..printre care si un renault .tot 1.6 benzinar .in fine ...
 
1 > eu din cate stiu  Turbina oricarui masini ..este in functionare .. din timpul in care ai pornit motorul pana il opresti ea merge (invarte) la peste 2000 rotatii sau  mai mult, abea atunci ea isi etaleaza toata puterea in m..iar daca nu se invarte delok incearca sa verifici daca are jok sau vre-o pala rupta dar dupa cate ai mentionat  ca a fost verificata  si este ok ma indoiesc sa fie una din prob astea

2 > nu stiu pe nimeni :( ....s
–4 voturi
A raspuns Zana_whisky (16,790 puncte) acum 10 ani din cate stiu eu turbina intra dupa 2500 de turatii este conceputa astfel pentru  consum si durata de viata a turbinei daca ar intra tot timpu iti dai seama k  trebuie schimbata si mai repede - si schema de vacumuri de la carburator o poti gasi in cartea masini sau sa te interesezi singur pe internet ! bafta !
0 voturi
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 10 ani turbina merge in permanenta(se invarte) si la relanti.
a ta e blocata, are o problema atinge undeva sau lagarele sunt uzate si tin axul rotor. asta o sa se traduca in uzura critica in km urmatori.
0 voturi
A raspuns tm30amp (41,870 puncte) acum 10 ani turbocompresorul nu lucreaza la relanti !!! motorul nu are nevoie de supraalimentare decat in mers si, de obicei, de la 1500 rpm in sus, in functie de motorizare, cilindree, tip motor, putere/cuplu dezvoltate, etc.
Toti constructorii de autovehicule care monteaza turbocompresoare pe masinile lor de serie fac in asa fel incat turbocompresorul sa nu lucreze la relanti... nu are nici un sens pentru ca in aceasta faza motorul nu are nevoie de putere, ci doar dupa ce masina se pune in miscare.

Deci e normal ca turbina sa lucreze doar atunci cand acceleram. referitor la schema vaccum- carburator, chiar si cu schema e greu sa faci tu reglaje daca nu esti mecanic. Te sfatuiesc sa duci masina la un mecanic bun care sa stie si cu turbinele.

Comentarii:

A comentat bobi91 (14,410 puncte) acum 10 ani am si eu o dilema.... eu stiu ca turbocompresor nu e acelasi lucru cu turbo...    de ex cum are vw polo 6r are si compresor si turbo....
A comentat tm30amp (41,870 puncte) acum 10 ani de fapt, atuci cand vorbim de sistemul de alimentare si evacuare ca la carte, ar trebui sa nu folosim cuvantul turbo...este incorect. Corect este turbocompresor.
Iar motorul vw polo 6r tsi are un motor supraalimentat cu ajutorul unui turbocompresor.
Unele modele de masini sunt dotate cu un alt sistem de supraalimentare si anume cu un compresor electric, insa asta e o alta poveste....
A comentat bobi91 (14,410 puncte) acum 10 ani bn... hai sa zic altfel motorul de 6r este un motor turbocharged si supercharged
A comentat tm30amp (41,870 puncte) acum 10 ani

editat de tm30amp acum 10 ani

motorul devw polo 6r, 1.4  este motor cu turbocompresor (turbocharged)
A comentat bobi91 (14,410 puncte) acum 10 ani nu vreau sa fiu enervant dar te rog sa te informezi.... motorul de 1.4 tsi modelul e 178 de cp este un motor supercharged and turbocharged......  chiar te rog sa te informezi si la urma sa ma contrazici..
A comentat tm30amp (41,870 puncte) acum 10 ani probabil vorbeam de versiuni diferite. Cel de 180 cp este asa cum spui tu (twincharger) insa cel de 140 cp este doar cu turbocompresor si eu faceam referire la acela... acum nu cred ca avea rost sa-ti arati rautatea...nu cred ca suntem aici sa ne contrazicem...

P.S. Mai lasa wikipedia ca uneori spune si prostii, tin minte ca ne-am contrazis odata pe puterea dezvoltata de citroen saxo vts 1.6 16v... si wikipedia gresea
A comentat bobi91 (14,410 puncte) acum 10 ani nu folosesc wikipedia si recunosc ca m-am inselat in legatura cu saxo ... in legatura cu polo nu am specificat despre ce model vorbeam ( sa-mi fie rusine)... tot ce stiu despre polo gti sunt din reviw'urile de pe youtube.... si de pe fourum vw
ps. citroen saxo e masina extraordinara chiar daca zic uni ca este un ca..ca..t de masina si te zboara vantul de pe drum.. aia habar nu au  ca ma performantei nu este neaparat un motor puternic.... conteaza foarte mult si greutatea... de ex caterham seven are 250 cp si scoate un timp mai bun pe circuit decat bugatti de 1000 de cai
0 voturi
A raspuns dominator (310 puncte) acum 10 ani MULTUMESC TUTUROR SI MAI ASTEPT RASPUNSURI ,POATE SI O SCHEMA CU VACUMURILE DE LA CARB DIS 32
–1 vot
A raspuns bobi91 (14,410 puncte) acum 10 ani

editat de bobi91 acum 10 ani

turbina si la benzina si la diesel este actionata de gazele rezultate un urma arderi carburantului.... deci turbina teoretic ar trebuii sa se invarta si la relanti dar se invarte incet  dar in moment ce accelerezi pt a primi full boust aceasta poate sa ajunga si la 200.000  rpm..  si de aici rezulta  mai mult aer in cilindru... mai mult aer in cilindru mai mult oxigen, mai mult oxigen mai mult carburant care se arde, mai mult carburant care se arde ... mai multa putere....
0 voturi
A raspuns robert11111 EXPERT (122,180 puncte) acum 10 ani Da turbina merge si la relantiu
0 voturi
A raspuns dominator (310 puncte) acum 10 ani AM REZOLVAT ,TOBA DE MIJLOC ERA OPTURATA SI CLAR CA NU AVEA EVACUARE CORESPUNZATOARE . MULTUMESC TUTUROR PT RASPUNSURI