4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Saluty .. am un Ford mondeo 2....

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Saluty .. am un Ford mondeo 2.0 tdci.. scoate un fum alb si troncane tare ce as putea sa ii fac ?

Saluty.. am un Ford Mondeo 2.0 TDCI an 2003 si am intrat pe o stradă inundată cu apa care era până la nr de la mașină aproximativ .. mi sa oprit Masina apoi am încercat să o pornesc si a pornit dar scoate un fum alb foarte dens si troncane ca un tractor .. ce sa întâmplat? Ce sa stricat ? Va rog daca puteți să îmi dați niste sfaturi cu ce as putea sa ii fac? Poate cineva a trecut prin așa ceva și ar putea să îmi zică si mie ce sa întâmplat.. mulțumesc anticipat !
A intrebat Stefyisimon (170 puncte) acum 7 ani in categoria Motor

editat de Stefyisimon acum 7 ani

Distribuie pe Facebook

4 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns Karl73 (13,640 puncte) acum 7 ani Motorul a luat apa, dul la un mecanic sa arunce o privire
+1 vot
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 7 ani FUMUL ALB:
-Fumul alb, aproape fara miros sau doar miros de motorina/benzina, care apare in conditii normale, la pornirea la rece sau cand este foarte frig, si dupa incalzirea motorului dispare.
Cauza: vaporii de apa de formati normal in cilindri condenseaza in toba de esapament rece. Dupa incalzirea acesteia, vaporii nu mai condenseaza si sunt invizibili, dispare fumul alb. Este functionarea normala.
-Fumul mult alb gros, persistent si dupa incalzire, cu un evident miros distinct, iritant, intepator sau dulceag.
Cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiunea cea mai probabila: garnitura de chiuloasa crapata, sau chiulasa crapata, camasa crapata, sau mai rar, fisura in blocul motor.
Verificare: nivelul de antigel, daca scade sau daca in vasul de expansiune bolboroseste la turarea motorului. Verificare ulei: daca creste nivelul sau uleiul este mat, decolorat, sau pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie, e clar, uleiul se amesteca cu antigelul si neaparat service urgent!
Alte cauze pentru fum alb:
-Valva PCV blocata deschis, murdara, infundata.
-La cutii automate, este aspirat uleiul din transmisie.
-De asemenea prea mult ulei, poate produce fum alb dar dupa un timp dispare. Insa mirosul este diferit, nu iritant-intepator. Verificati joja pentru nivelul uleiului.
Remediu, reparatie: schimbare dupa caz: garnitura de chiulasa, valva PCV, sudare chiuloasa, bloc, schimbare camasa cilindru
0 voturi
A raspuns Stefyisimon (170 puncte) acum 7 ani Mulțumesc mult pt ajutor .. am fost la mecanic si mi-a spus că am cel puțin o biela îndoită si nu mi-a venit să cred .. si pana la urma erau două biele îndoite chiar foarte tare .. mi-am găsit altele la dezmembrări au corespuns si la gramaj si le-am schimbat .. acum Suna bine motorul si nu mai scoate fumul alb intens . Mulțumesc mult
0 voturi
A raspuns PetreP (140 puncte) acum 5 ani Salut! Am și eu un Mondeo mk3, din 2001, motor 2.0 Tddi! Am o problemă asemănătoare... Când motorul este rece pornește la cheie, scoate un fum alb-albastrui și motorul troncane. După ce se încălzește motorul nu mai scoate fum, continuă însă să miroasă urât, iar troncanitul dispare. Am pus testerul pe mașina și nu găsește eroare decât la un senzor de temperatură...  Am fost cu mașina și la reprezentanță și în toată lista cu defecte la momentul respectiv nu specificau nimic legat de fum și troncanit (aveam pierdere de antigel pe care am rezolvat-o; un senzor de ABS care fie s-a rupt, fie nu a fost cuplat după ce am schimbat rulmenții la o roată; un fum spart destul de tare care provoca lipsă de putere și mult fum negru, pe care l-am rezolvat intre timp)!
Menționez că această problemă a apărut după ce mi-am reparat pompa de injecție care a cedat din senin... Doar partea electrica a acesteia...
Care ar putea să fie problema?