4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Schimbare segmenti clio?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Schimbare segmenti clio?

Salut,detin un clio de 1.5dci si de ceva vreme am probleme cu pornirea,am desfacut injectoarele si le-am gasit pline de ulei,multi mi-au spus ca trebuie sa schimb segmentii,[mentionez ca masina a mers vreo 2-3000km fara ulei,am desfacut busonul de ulei si curgea "vaselina" nu ulei]

Am primit 1000 de pareri despre asta,am zis ca daca tot schimb segmentii sa schimb si cuzinetii,ma gandesc ca daca s-a mers fara ulei probabil e uzura si pe acolo.

[Stiu ca trebuie sa masor sa vad daca trebuie STD sau R1 etc]

Ce ma sfatuiti?

Multumesc.
A intrebat valialexfotograf (270 puncte) acum 10 ani in categoria Motor

2 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns BV98ERI (54,990 puncte) acum 10 ani Motorul porneste usor ? Trage bine ? Maninca ulei ? Masoara compresia pe fiecare cilindru ,masoara presiunea de ulei si o sa ai o omagine mai clara.

Comentarii:

A comentat valialexfotograf (270 puncte) acum 10 ani porneste doar cu spray.masina merge destul de ok,mai da fum alb/albastru daca o turez pe loc,ulei mananca.
0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
Am asistat la un caz de acest gen,masina se comporta la fel(a mers fara ventilator,ulei nu avea de o buna bucata si s-a lasat cu o bataie foarte urata in motor si pornit cu spray).
Au fost schimbati segmentii,cuzinetii abore si cei de la biele.Cost destul de ridicat,arborele nu a fost rectificat corect si a mers 2 ore dupa reparatie.A reaparut zgomotul si s-a oprit la relanti.Nu a mai pornit in nici un mod,in cele din urma am schimbat motorul cu unul sh.
Aceeasi solutie ti-o recomand si tie.Nu ai de unde sa stii cat de stricate sunt piesele,axele came pot fi afectate(daca nu ai avut ulei lasegmenti ma indoiesc ca a urcat prea mult sus,la arbori).
Per total,rectificat arbore,schimbat cuzineti,segmenti,posibile daune la cilindri,verificat axe came,supape scaune supape si ghidaje supape,garnitura chiuloasa,distributie,rectificat plan chiuloasa..ajungi la o suma destul de mare.O mica greseala undeva si o iei de la capat,manopera si piesele costa destul de mult.
Un motor sh(ideal sa iti garanteze ei ca porneste) te poate scoate de la multe cheltuieli.Pompa de injectie,injectoarele trebuie sa ramana de pe masina ta,atentie la cod motor si putere dezvoltata(eu am avut probleme cu senzorul de la volanta,putin diferit).