A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 10 ani
Salut!
Am asistat la un caz de acest gen,masina se comporta la fel(a mers fara ventilator,ulei nu avea de o buna bucata si s-a lasat cu o bataie foarte urata in motor si pornit cu spray).
Au fost schimbati segmentii,cuzinetii abore si cei de la biele.Cost destul de ridicat,arborele nu a fost rectificat corect si a mers 2 ore dupa reparatie.A reaparut zgomotul si s-a oprit la relanti.Nu a mai pornit in nici un mod,in cele din urma am schimbat motorul cu unul sh.
Aceeasi solutie ti-o recomand si tie.Nu ai de unde sa stii cat de stricate sunt piesele,axele came pot fi afectate(daca nu ai avut ulei lasegmenti ma indoiesc ca a urcat prea mult sus,la arbori).
Per total,rectificat arbore,schimbat cuzineti,segmenti,posibile daune la cilindri,verificat axe came,supape scaune supape si ghidaje supape,garnitura chiuloasa,distributie,rectificat plan chiuloasa..ajungi la o suma destul de mare.O mica greseala undeva si o iei de la capat,manopera si piesele costa destul de mult.
Un motor sh(ideal sa iti garanteze ei ca porneste) te poate scoate de la multe cheltuieli.Pompa de injectie,injectoarele trebuie sa ramana de pe masina ta,atentie la cod motor si putere dezvoltata(eu am avut probleme cu senzorul de la volanta,putin diferit).