4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > se poate pune pompa de benzina...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Se poate pune pompa de benzina de 2200 cmc pe motor de 1991cmc?

mi sa ars pompa de benzina[e36 320i]1991cmc si am pus una de [e46 320i] 2200cmc.Toate bune si frumoase am probat a mers cativa km.A doua zi porneste motorul dar face ca atunci cand ai apa in benzina.Cu acceleractia la maxim sta pornit dar nu se tureaza si tremura rau de tot apoi se opreste dupa 2 minute
A intrebat macnic (820 puncte) acum 11 ani in categoria Motor

Comentarii:

A comentat macnic (820 puncte) acum 11 ani m-am apucat de verificat problema m-am dus direct la pompa,pompa de benzina baga dar nu vine benzina pe retur.Cand m-am uitat la regulatorul de presiune dupa rampa de injectoare furtunasul care de aer care intra in el si in galerie era copt si sa rupt.Ma apuc maine sa-l inlocuesc si sant curios daca problema era de la acel furtunas banal.Nu stiu sigur ce rol are regulatorul de presiune si daca se strica motorul da acele simtome pe care le-am scris mai sus

1 Raspuns

0 voturi
A raspuns antonio.carsa (58,300 puncte) acum 11 ani pai daca inainte de a se arde pompa mergea bine inseamna ca nu sunt compatibile pompa de 2.2 cu masina ta

Comentarii:

A comentat macnic (820 puncte) acum 11 ani pe unde am intrebat mi sa spuc nu este nici o problema ca toate pompele au un debit de 5-6 bari.Toate bune si frumoase o montez pornesc motoru merge perfec plec la in oras merg cu masina in jur de o ora,ajung acasa o opresc,a doua zi cand sa plec nu mai pornea am chinuit electromotoru a pornit decateva ori cu pedala de acceleratie calcata la macsimi statea pornit motorul cam 2 min apoi se oprea binenteles ca facea tare urat.Ma apuc sa desfac bujiile erau inegrite le curat le probez dadeau scanteie le montez la loc.Ma apuc sa scot rampa de injectoare dau la cheie nu pulberizeaza cand eau cuntactul pulberizau toate [ciudat].verific daca baga pompa benzina ajunge pe furtunul de tur sus in rampa o las pompa sa mearga continu scot returu benzina ioc nu da benzina pe retur.Sun un prieten o agat la sufa o duc la tester imi aparea cod eroare 53 si ca ar fi vorba de releul de la contact sau contactul defect in pozitia de pornire[Nu am cheie cu cip] CIUDAT.Caut pe net releu contact dar nimic mecanicul imi spunea ca este undeva sub torpedou.Ma pune mecanicul sa dau la automat si ii da cu sprei de pornire surpriza motorul porneste si sta si la relanti accelerez moare motorul si se opreste.Ajung acasa si ma uit pa net referitor la problemele care le poate cauza REGULATORUL DE PRESIUNE MONTAT PE RAMPA DE INJECTOARE si surpriza defectarea simtomele pe care le am eu.Acum va intreb ce poate avea oare REGULATORUL DE RELANTI DEFECT sau RELEUL DE CONTACT care nu stiu unde se afla si am inteles ca este unu cu trei pini doi mai grosi si unu mai suptire? Si daca ati putea sa-mi spuneti unde sa ma uit sa gasesc acel releu sa-l demontez si sa-l schimb si de unde sa-l cumpar va multumesc pentru rabdarea de a citi povestea asta lunga.