4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Suierat/ Scartait turbina?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Suierat/ Scartait turbina?

Tocmai ce am scos masina la plimbare si m-am dat putin la ea. Mergand destul de tare, cineva mi-a iesit in fata si am fost nevoit sa pun o frana brusca, nesimtita as putea spune, ca sa evit coliziunea; am franat pana s-a oprit singur motorul.Dupa aceea am pornit la loc si am mai mers inca vreo 2 min, dupa care am facut o pauza sa ma intalnesc cu cineva. Cand m-am suit din nou in masina, a pornit de la a4a invartire, si de fiecare data cand trec de 2000-2500 ture, se aude un suierat puternic- scartait deja.Suieratul era prezent si inainte, dar acum aduce mai degraba a scartait.

E un peugeot 407 sw 2.0 hdi 136 cai
A intrebat andrei_b3 (1,360 puncte) acum 12 ani in categoria Motor

5 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Salut!
E destul de greu de crezut ca de la o frana a crapat ceva in turbina,eu as spune sa verifici furtunele de la turbo si intercooler,precum si axum turbinei daca are joc foarte mare.
+1 vot
A raspuns petri75 (26,570 puncte) acum 12 ani Dupa cum a spus si stefan cam imposibil,posibil motorul sa scuturat prea rau si a cedat vre.un furtun pe undeva,asculta cu atentie cam pe unde ar fi acel zgomot (scartait -fluierat ) apoi verifica racordurile cu atentie...Admisie sau Turbo


Succes

Cel mai bun raspuns:

+2 voturi
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 12 ani Frana-turbina..... nici o legatura.
Uitete la furtunase, inspecial la sarpe - la S.

Salut
!

Alte raspunsuri: (2)

0 voturi
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 12 ani nu are legatura, turbina nu scartaie(are flux de ulei continuu deci nu ramane pe uscat), sa nu fie vreo rola de pe la cureaua de accesorii, sau chiar cureaua.
+1 vot
A raspuns fabian_tiberiu (9,820 puncte) acum 12 ani Si inca ceva care zic eu e bine de stiut...intotdeauna cand forjezi masina,adica mergi turata cu ea sau pe distanta mai mare,la oprire,nu opri imediat motorul,mai las0o sa mearga cel putin 1-2 minute pt ca turbina sa se raceasca in mers si nu brusc...e un sfat  care mi-a fost dat si mie si pe care inca il urmez...:)))

Comentarii:

A comentat andrei_b3 (1,360 puncte) acum 12 ani Eu am pus frana pana sa oprit motorul sg. nu lam oprit eu din cheie
A comentat fabian_tiberiu (9,820 puncte) acum 12 ani Am inteles asta,eu am spus in general...dupa ce ai ajuns la destinatie si cand vrei tu sa opresti masina.Ca ai patit tu asta(treaba cu frana)e altceva,fiecaruia ni se intampla...