4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Ulei in apa(vasul de expansiun...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Ulei in apa(vasul de expansiune) si apa in ulei ? Solutii ?

Am luat un Bmw E39 M52B28 automat la care i-am schimbat filtrele si ulei cutie si ulei Bmw 10W40 la motor.

Am facut aproximativ 2000 km intr-o luna de zile cu ea si am observat in ultimele 2 saptamani ca a scazut lichidul din vasul de expansiune sub minim iar cand am verificat uleiul de pe joja mi s-a parut ca e prea lichid si picura de pe ea dar nu avea spuma sau ceva culoare ciudata. Nu am prea acordat atentie pana ieri seara cand am dat niste liniute prin oras cu totul ca temperatura a stat tot la 90 de grade prin oras cat si in afara lui.

Am verificat apoi si lichidul de racire si am simtit pe degete ca era si ulei in lichidul de racire. Ce sa mai verific ? Sub masina nu a curs nimic de la motor. Pe drum a picurat ceva sub masina pe mijloc sub scaunele din fata dar probabil era apa de la clima. E garnitura de chiuloasa sau sa fie ceva infundat la radiator ? Sa mai completez cu apa ? Sa spal furtunele si radiatorul ? Sa fie fisurata chiuloasa ?

Va intreb ce sa fac, daca mai pot merge cu ea asa pentru ca sunt in Austria la o nunta si aici preturile sunt mult prea mari pentru mine la service. Daca e nevoie am sa o repar si aici, asta e. Pe drum incoace am mers cu 130-140 km, deci lejer si cu pauze si mi-a si iesit un consum destul de bun.

A-si dori niste pareri daca se poate.
A intrebat Maniak22 (11,000 puncte) acum 11 ani in categoria Motor

editat de Maniak22 acum 11 ani

Distribuie pe Facebook

9 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns alexcristi (8,830 puncte) acum 11 ani garnitura de chiuloasa...
+2 voturi
A raspuns coostta (39,490 puncte) acum 11 ani garnitura de chiuloasa dusa!
0 voturi
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 11 ani "si am simtit pe degete ca era si ulei" uleiul se vede clar, sta la suprafata si categoric e negru. 20 de ml de ulei in vas e suficient sa se vada in tot vasul de expansiune. asigurate ca e uleiul acolo si ca nu cumva l-a consumat. nivelul pe joja cum e? a mai crescut? a mai scazut?

Comentarii:

A comentat Svasti88 (1,550 puncte) acum 11 ani 1.Era noapte nu se putea vedea bine dar azi m-am uitat si nu se vede uleiul la suprafata si nici negru. E albastru/verde lichidul de racire si nu are impuritati. Lichidul de pe capacul vasului de expansiune e uleios.
2.Miroase a ulei ars parca si a benzina cand miros capacul de la ulei. Nu e spuma dar e maroniu pe acolo. Ulei/apa tot picura de pe joja.

Am bagat-o de 2 ori pe tester inainte sa vin cu ea si doar niste erori la faruri am avut pe care le-am si scos.
Totusi nu trebuia sa creasca si temperatura peste 90 in conditiile in cand i-am dat forja? Dupa o zi dupa forja parca se aude ceva mai galagios toba finala.
Cineva mi-a spus ca probabil s-a spart radiatorul de racire a uleiului. Nici nu stiam ca am asa ceva. Apa nu am sub masina asta e clar.

Sa vad cum fac rost de bani si caut un service aici sa schimb garnitura, uleiul si probabil lichidul de racire. Cand schimb lichidul de racire nu ar trebui spalata bine toata instalatia sa nu mai ramana ulei?
0 voturi
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 11 ani nu cred ca are racitor. daca uleiul e diluat si miroase a benzina e clar ca e contaminat cu benzina. remediaza problema si nu mai circula cu ea asa pt ca uzura motorului e mare atat timp cat ai benzina in ulei. nu stiu sa iti spun ce e defact.o cauza poate fi uzura exagerata a camasilor/segmentilor care poate duce in timpul compresiei la scapari de presiune in carterul inferior si de aici poate sa miroasa a benzina.o metoda este sa scoti joja si dai drumul la o picatura de ulei pe o bucata de sugativa. daca cercul obtinut este uniform ca si culoare atunci este ok. daca ai benzina in ulei atunci va apare un inel la exterior de culoare mai deschisa. datorita diferentei de vascozitate si tensiune superficiala (parachor) benzina va difuza mai repede si va forma acel inel exterior.
+1 vot
A raspuns benkissu (160 puncte) acum 11 ani mai mult ca sigur ai garnitura de chiulasa arsa....si de asta sar putea sa iti bage apain ulei sau invers....depinde unde e arsa garnitura de chiulasa......daca e asta nu mai curcula cu ea si demonteaza chiulasa si schimbo ca nu costa mult.....
0 voturi
A raspuns Svasti88 (1,550 puncte) acum 11 ani Si daca schimb garnitura ar trebui sa mai schimb ceva camasi sau ceva ? E o problema mare la motor cand se intampla asta cu uleiul in apa? Sau daca schimb garnitura va fi totul ok si nu voi mai avea probleme pe viitor?
0 voturi
A raspuns vwvento (49,280 puncte) acum 11 ani Garnitura de chiuloasa arsa, schimb-o!
0 voturi
A raspuns Svasti88 (1,550 puncte) acum 11 ani Eu o schimb dar sunt in Austria si imi cere vreo 600 si ceva de Euro sa mi-o schimbe. Sa numai zic ca m-au programat peste 2 saptamani care trebuie sa le stau pe aici ca nu pot veni cu ea asa in Romania.
Asta e .... cred ca i se poate intampla oricui.
0 voturi
A raspuns GAby645 (230 puncte) acum 11 ani pt.600 euro mi-asi umple porbagajul de apa si de ulei de motor si i-as da gaz la gheata pana in Romania. EU  cred ca poti ajunge asa acasa !