4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Vw Bora 1.6 16v | 2001 | AZD. ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Vw Bora 1.6 16v | 2001 | AZD. Problme cu relantiul, oscilatii foarte mari, uneori moare si motorul. Cauze?

Salut! Am un Vw Bora din 2001 1.6 16v Tip motor AZD
Problme cu relantiul, oscilatii foarte mari, uneori moare si motorul. Cauze??

In mers nu face probleme mari, m`ai intrerupe, dar cand este pe liber incep oscilatiile foarte mari ale relatiului

Pe tester imi da clapeta, am inlocuito si tot asa face
A intrebat Coswino (270 puncte) acum 11 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

9 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns mannyx (7,640 puncte) acum 11 ani Scuze ca intreb si eu aici. si la astra g 2001 1.7 dti oscileaza relantiul dar nu mereu la cald. stie cineva care e problema exacta?

Comentarii:

A comentat kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 11 ani cel mai rau ca este pompa de injectie ca e cam pacatoasa sau mai ieftin, ca sa zic asa ar fi vreo problema la injectoare! de verificat!
schimba filtrul de motorina si aer si curata egr;ul!
A comentat mannyx (7,640 puncte) acum 11 ani nu consuma nu are nici o problema, merge asa de un an si ceva porneste.. nu cred si sper sa nu fie pompa. si egr-ul cand e infundat stiu ca nu trage masina si a mea trage foarte bine daca numai are toti caii vi nu imi imaginez cum ar putea sa traga un motor nou. multumesc
+3 voturi
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 11 ani -motorasul de relanti(pas cu pas i se zice), asta e primul suspect
-curata clapeta de acceleratie
-schimba bujiile si filtrele
-verifica si distribuitorul
daca iti da pe tester clapeta sper ca ai schimbat si senzorul de turatie-motorasul pas cu pas. daca ai schimbat sper ca ai pus unul nou si apoi ai sters eroarea..sau cum ai facut?

Comentarii:

A comentat Coswino (270 puncte) acum 11 ani Pai in primul rand am bagat masina pe tester mi`a dat clapeta, a fost data jos, curatata, montata la loc, facut reglajul automat din tester ... nicio diferenta, apoi am luat de la un prieten de pe un Vw Golf 4 acelasi motor ... am inlocuit clapetele intre ele, la a lui nicio diferenta mergea motorul rotund, la mine tot oscila.
Apoi cu motorasul pas cu pas mi`a spus un mecanic sa scot mufa si sa`i spun daca este vreo diferenta, zis si facut, nicio diferenta ... Apoi mi`a spus ca s`ar putea sa fie pompa de benzina.
A comentat Coswino (270 puncte) acum 11 ani Are vreo legatura si valva EGR?
+1 vot
A raspuns vwvento (49,280 puncte) acum 11 ani Sonda Lambda a verificat-o cineva, consumul in ce stadiu este ?

Comentarii:

A comentat Coswino (270 puncte) acum 11 ani Am sonda de pe toba de mijloc stricata, nu este anulata, catalizatorul scos. Sonda stricata si catalizatorul scos de mai bine de un an. Consumul e destul de ok, te dai la ea, se da la benzina, super sport 9-10 ... batraneste 6,5-7,5, in oras, afara 5-5,5 pana in 110 km/h ...
A comentat vwvento (49,280 puncte) acum 11 ani ai 1 sonda sau 2?
Lipsa catalizatorului deasemenea poate fi o cauza!
Sondele ori le faci sa mearga in parametri orile anulzi, ceea ce nu e indicat !
A comentat Coswino (270 puncte) acum 11 ani 2 sonde 1 pe serpisori, 1 pe toba de mijloc, catalizatorul l`am scos pentru ca era spart si zdranganea mereu ...
A comentat vwvento (49,280 puncte) acum 11 ani Eu zic sa titi pui catalizator inapoi, daca te intereseaza am 1 in perfecta stare!
Verifica si sondele lambda sa mearga bine amandoua!
Debitmetru de aer si sigur va merge bine !
A comentat Coswino (270 puncte) acum 11 ani ... Chiar nu am idee de la ce sa fie, care ar fi pretul cataliztorului? Voi incerca si varianta asta ... si cea spusa de kenel ... dar vroiam un raspuns mai sigur ...
A comentat vwvento (49,280 puncte) acum 11 ani Bujiile se verifica usor!
Motorasul pas cu pas nu are nimic, daca zici ca ai mutat clapeta pe alt motor si merge bine !
Pompa de benzina ar mai putea fi, dar nu cred...!
A comentat Coswino (270 puncte) acum 11 ani Zilele astea voi schimba bujiile si cred ca voi comanda si debitmetrul ... pentru inceput, sa vad rezultatele daca nu sunt nici alea, voi incepe cu sondele, catalizatorul si in final pompa de benzina.
A comentat vwvento (49,280 puncte) acum 11 ani Sondele degeaba le schimbi daca nu ai catalizator,m oricum dau valori eronate, cel putin ultima !
0 voturi
A raspuns VisibleNoise (180 puncte) acum 11 ani Am si eu aceeasi problema. Tot Bora, aceeasi motorizare, tot din 2001. Nu face tot timpul schema asta, doar cand o apuca pe ea...

La diagnoza mi-a zis mecanicul ca trebuie curatata clapeta de acceleratie dar inca n-am avut timp sa ma duc.

Ai aflat ceva?
E chiar atat de greu de diagnosticat o astfel de problema?

Mentionez ca sunt incepator si am tendinta uneori sa las ambreiajul cam brusc. Sa fie asta problema?
0 voturi
A raspuns Coswino (270 puncte) acum 11 ani Tot asa mi`a spus si mie ca este clapeta de acceleratie ... dupa ce am incoluito tot asa face.
Nu este din cauza ca lasi tu ambreiajul brusc, eu conduc masina asta din 2010 ... si acum 2 luni a inceput sa faca asa... Nu am aflat inca nimic nu am avut timp, dar cred ca este motorasul pas cu pas ...
0 voturi
A raspuns VisibleNoise (180 puncte) acum 11 ani Update: Nu a mai facut chestia asta de cateva zile... Sa fie intr-un ceas bun. Mi s-a aprins la un moment dat martorul de emisii gaze de la bord (poate au vreo legatura) dar apoi s-a stins si ala. Acum merge bine si nu a mai facut mofturi.
0 voturi
A raspuns Coswino (270 puncte) acum 11 ani Caz rezolvat, era doar valva EGR de curatat si merge perfect!
0 voturi
A raspuns juganaruadrian (160 puncte) acum 9 ani Ma scuzati , dar am si eu un golf 4 1.6 16v azd break care l-sm achizitionat de vreo 4 luni si am inceput sa am si eu o gramada de probleme cu el . La relanti oscileaza foarte rau , se opreste in mers . La un , moment dat mi s-a aprins martorul checking , am fost la diagnoza si mi-a zis ca am probleme cu sonda lamda. Am cumparat un noua si tot am oscilati mari si opriri de motor in mers. Am curatat clapeta , egr-ul, am schimbat bujiile si tot degeaba. Multi imi zic ca din cauza clapetei face asa, dar altcineva mi-a zis ca si de la debitmetru poate face. Azd-urile au cumva debitmetre ?
0 voturi
A raspuns constantin.izabelaannemary (140 puncte) acum 9 ani Hai ca te rezolv eu.Am aceeasi problema si de vina este motorasul pas cu pas.Problema este ca trebuie sa schimbi tot sistemul pt ca este capsat.L am desfacut si are niste zimti din plastic pe care lucreaza.Acei zimti se tocesc.Marea problema ti am zis nu poti sai schimbi.sunt capsati si tre sa cumperi tot sistemul.bafta.