4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > vw vento 1.8 abs, care estea c...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Vw vento 1.8 abs, care estea cauza de se incalzeste motorul foarte greu?

detin un vw vento 1.8 cod motor abs si am probleme cu incalzirea motorului.se incalzeste foarte greu. debia atinge temperatura optima mai ales iarna.cam in 15 km  debia urca acul la temperatura la app 80-90 grade. si pe un timp ca acuma dimineata tot la fel,debia urca apa. este normal? si daca nu care ar fi rezolvarea? mentionez ca am schimbat termostatul.mutumesc cu respect anticipat!
A intrebat Ionut Petrosel (360 puncte) acum 12 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

4 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns alexcristi (8,830 puncte) acum 12 ani iarna da ca e frig tare,da e normal sa ti se incalzeasca mai greu in 15 km...asa ajunge cam la orice masina apa la 90 de grade

Comentarii:

A comentat vwvento (49,280 puncte) acum 12 ani Care iarna ca mai sunt 3 zile si suntem in aprilie, s-a dus iarna!
A comentat alexcristi (8,830 puncte) acum 12 ani eu  ti_am zis iarna daca e frig tare adica -15...-20 de grade e normal sa se incalzeasca greu

Cel mai bun raspuns:

+3 voturi
A raspuns free2hot4you (6,170 puncte) acum 12 ani daca ai folosii masina corect nu ar fi normal. dar datorita lipsei de informatie e un lucru perfect normal.
pana nu demult pateam acelasi lucru la un opel astra g caravan 1.7 dti. la mine problema s-a remediat odata cu schimbarea modului de utilizare fara sa schimb nici macar o piesa.

toti avem tendinta ca imdeiat ce ne urcam in masina sa dam caldura la maxim pentru a ne incalzi mai repede habitaclul masinii. nimic nu poate fi mai eronat decat acest lucru. sa-ti explic mai detaliat. caldura in masina vine odata ce temperatura motorului urca. nu stiu ce dotari ai tu dar eu am climatronic si imediat ce ma urcam in masina il puneam pe 27 de grade si ulterior dupa ce ma incalzeam reduceam pana pe la 22-23 de grade . de unde sa scoata masina 27 de grade daca motorul e rece? in plus daca tie iti baga caldura in masina cum sa se mai incalzeasca motorul daca aceasta nu e inmagazinata? cum am rezolvat problema? am citit undeva despre acest lucru si m-am invatat minte. ma urc in masina si pana ajunge temperatura apei la 80-90 de grade las climatronicul pe 16 grade. e o diferenta extrema de la -20(temperatura de afara) si 16 grade temperatura din masina. in felul acesta temperatura apei imi urca mult mai repede iar dupa ce a ajuns la parametrii nomali de functionare mut temperatura interioara la 23 de grade. inca o chestie, setez climatronicul pe recilculare aer , nu-l las sa traga aer de afara.

facand acest lucru iti scade si consumul cu mai bine de un litru la 100km, pentru ca motorul ajunge la temeratura optima de functionare mai repede.nu ruleaza atat de mult rece

Comentarii:

A comentat asandulescu (70,190 puncte) acum 12 ani Adevarat. am si eu tot 1.7 si patesc la fel. chiar si acum cand sunt +5 grade se incalzeste in 5 km fara caldura si aproximativ 8-9 cu aeroterma pornita.

Alte raspunsuri: (2)

+1 vot
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 12 ani Daca ai schimbat termostatul, altceva care sa te ajute cu incalzirea rapida nu exista. e perfect adevarat ce zice free2hot4you. Alta solutie sigura de al incalzi repede e sa mergi putin mai turat, undeva la 2500-3000 si ai sa vezi ca se incalzeste mult mai repede.
0 voturi
A raspuns dan3zu91 (1,140 puncte) acum 12 ani asculta de sfatul lui free2hot4you.dar nu tura motorul la 2500-3000 de turatii cum zicea cineva aici.pt ca o sa ai uzura mare la motor daca nu are temperatura optima de functionare aceea fiind de 80-90 grade.