A raspuns
dj_t
(2,840 puncte)
acum 13 ani
motorina, la fel ca si benzina, statuta isi pierde din calitati si mai ales, nemiscate pistoanele alea, risti ca printr-o cheie sa iti uzezi pistoanele datorita faptului ca putere nu mai ai din motorina si tre sa apesi tare pentru o turatie buna. trebuie schimbata
de asemenea, motorina poate sa fi facut in asa fel incat in injectoare sa se fi depus grasimi, asa ca trebuiesc infundate (nu d-alta dar patesti ca cu pistoanele, trebuie sa le schimbi apoi)
cureaua de distributie, a avut 7 cicluri de temperaturi rece-cald, respectiv cald-rece. clar trebuie schimbata
uleiul s-ar fi putut face pamant, asa ca trebuie schimbat
antigelul, sa il elimini si faci amestecul din nou.
fire ruginite, masa la caroserie, interior, exterior, mai ales ca ai zis ca e ruginita.
mobilitatea la alternator, la distributie la tot sa fie bune
in cutia de viteze trebuie sa bagi ulei, la fel inlocuiesti pentru ca risti sa se blocheze
ambreiajul verificat si acela, planetare verificate
abea apoi cred eu ca poti sa o folosesti
ideea cu trasul nu e buna, nu sti cat rezista distributia dupa atata timp statuta, si la fel, tot aceleasi lucruri tre sa le faci
dar mai am o intrebare pentru pura mea curiozitate: daca e motorina, de ce ai zis pompa de benzina? "Eu ma gandeam la pompa de benzina,la injectoare,daca mai trage motorina,fara sa umblu eu"