A raspuns
gyo.the.greatest
(1,900 puncte)
acum 14 ani
haoleooo ia uite mecanicii cum se inghesuie...fluctuatii de abs,patinari de ambreiaj la cutie automata...bine ma baietii...cand schimbati cel mai mic surub la masina, duceti.va la service, k distrugeti masina...
turometru la un motor diesel ia semnal de pe alternator...asa ca...
usoare oscilatii in decelerare, cu motor decuplat, e foarte normal si prezent la orice diesel,in sarcina nu...
problema ta este una electrica si nu mecanica...
daca alternatorul e cu ...cum draq se numeste, ca nu imi vine...ma rog, are un sistem ca la vasco.cuplu...pricepi ceva?nu cred...
deci, daca alternatorul nu e legat direct pe cureaua principala, poate sa fie de la sistemul intermediar dintre alternator si curea,cureaua poate sa patineze la turatii mici...ori puntea redresoare sa fie moarta
...daca nu, problema e electrica si poate fi din bord, din sigurante...etc